PDA

Zobacz pełną wersję : Basen,Silownia,Sauna ???



kasprzyk
22-01-08, 01:16
Witam jestem totalnie zielony wiec dlatego pytam profesinalistow o rade :)
oto pare pytan:
1) tak jak w temacie mam zamiar chodzic na basen silke i do sauny czy to bedzie mialo jakis sens ?? chce nabran masy ale tylko miesnie w gornych partiach ciala (od od pasa w gore) i zarazem najlepiej je rzezbic czy to jest mozliwe ?? oby nabierac masy i zarazme rzezbic miesnie ??
2) czy to co w temacie pomoze mi osiagnac moj cel ?? i czy wogole to ma sens ?? ( w sensie te 3 miejsca)
3) jakie mniej wiecej mam cwiczenia robic na silowni ?? na rzezbe czy na mase ?? moze jakos pol na pol ??

a i ps. chce przy okazji spalic zbedne zapasy tluszczu :) na posladkach brzuchu i reszcie ciala :)

dziekuje z gory za odpowiedz i nie wsciekajcie sie jak robie jakiegos oftopa bo nie moglem znalesc odpowiedzi :)

a i mam 184 cm 85 kg 18 lat jezeli to wam pomoze cos ustalic wdzieczny bym byl za odpowiedz na moj temat

tom
22-01-08, 09:28
Takich pytan byly setki nie da rady spalac i masowac ale mozesz nabierac czystej masy, ale wydaje mi sie ze powinienes zrzucic troche bo to nie strong man tylko kulturystyka, a poźniej lecieć z masą :)
wiec okresl cel i podaj jeszcze staz

Makavelli
22-01-08, 09:56
a i mam 184 cm 85 kg 18 lat
hmmm ja mam 184 cm przy 76Kg 17 lat, ty juz raczej na mase isc nie musisz ;) ja wlasnie od lutego zaczne isc na mase i mam zamiar osiagniac te 82 kg i pozniej sie rzezbic... ty juz masz z czego sie wyrzezbic ;)

kasprzyk
22-01-08, 15:55
no tak ale ja mam straszne grube nogi i to sam same miesnie :) no moze z 5% to tluszcz lekki brzuszek i tyle to niby skad ja bede mial brac te miesnie XD

czy mozna zrobic sobie diete bialkowa i robic cwiczenia na rzezbe ??
tzn. chodzi mi o to czy robiac wtedy rzezbe beda mi rosly miesnie Xd nie wymagam zeby byc wileki jak futryna tlyko lekka chce miesnie zwiekszyc i wyrzezbic :)