Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Potrzebuje porady do zestawienia suplementów.

Początek Końca
04-01-08, 14:13
Witam Jak w tytule potrzebuje pomocy przy zestawieniu odżywek:

Do rzeczy:
Moje wymiary: wzrost- 178cm waga-95kg wiek-23 lata

Zapotrzebowanie Ilość węglowodanów [g] 431 Ilość białka [g] 259 Ilość tłuszczu [g] 52

Ćwiczę od 4 miesięcy ćwiczenia wykonuje lekkimi ciężarami (redukcja tłuszczu) Jak do tej pory nie brałem jeszcze żadnych suplementów. Moim celem jest redukcja tłuszczu i rzeźba. Mam problemy z utrzymaniem diety pracuje 11h dziennie więc też by się coś przydało by uzupełniać dietę.
PS: Jeżeli chodzi o mój budżet to do 1000zł. Tak skromnie ;) Dziękuję i pozdrawiam

MILAN
04-01-08, 14:27
przy redukcji nie powinno być problemu z dietą, bo jada sie ze 3 posiłki dziennie ale o tym w dziale dieta, do ćwiczeń dodałbym najlepiej bieganie, bo dobrze działa.
A z supli np. TSE (Thermo Speed Extreme) bardzo dobre.

Początek Końca
04-01-08, 15:57
Myślałem właśnie o Horse Power firmy Ultimate i Thermo Speed Olimpa mam nadzieję że to będzie dobre rozwiązanie. Spalanie tłuszczu i maksymalna pompa Może ktoś poprawi jeżeli jestem w błędzie?! Dziękuje

rafalkomando
04-01-08, 16:00
HP bardzo dobry stak naprawde polecam(super uczucie swedzenia:P:P:P) TS bardzo dobry spalacz tez polecam bo koledzy brali i ładnei masa leciala na tym pozdrawiam jak cos to pytaj

Początek Końca
04-01-08, 17:30
A ile tego zapodać na dobry cykl?

pablo91prg
04-01-08, 20:21
o ile sie nie myle to HP dwie puchy na cykl, jesli sie myle to mnie poprawta ;D

MILAN
04-01-08, 20:25
HP to wogóle tego nie znam ;p
a TSE ja brałem jak na opakowaniu 2x dziennie po 1 + do tego jeszcze miałem CLA.
Dobrze byłoby pomyśleć o antykataboliku, jeśli chcesz zminimalizować spadki mieśni, jakieś białko (ostrowia) albo aminokwasy (BCAA)

Punisher
04-01-08, 21:47
Jedna pucha HP starcza na cykl. Wkońcu to 1000g.

Początek Końca
04-01-08, 22:43
Wielkie dzięki za poradę właśnie zapodałem 1x HP + 2x TS
Pozdrawiam