PDA

Zobacz pełn± wersję : Potrebuje szybkiej pomocy

Geryon
31-12-07, 09:38
Witam serdecznie taka pro¶ba na szybko¶ci.
Mój ojciec dzisiaj rano wstaje i ma całe zapuchnięte oko nie wiadomo wogole od czego. wczoraj sie kładł spać było wszystko OK dzisiaj wstaje oko jak balon nie moze wogole go otworzyć. Nie widac zadnego siniaka ani nic takiego. Ludzi pomóżcie jak wyleczyć jakimi¶ domowymi sposobami opuchlizne? Bo nie boli go ani nic z tych rzeczy podejrzewam ze moze jaki¶ owad go ugryzł. Jak mi nie pomożecie to bedzie biedak siedział w noc sylwestrow± w domu :)

HuGsoN
31-12-07, 10:34
Na wstępie zaznaczam, że nie jestem lekarzem i mogę się mylić.

Według mnie twój tata ma zapalenie spojówek, polecam robić okłady z rumianku.

ALE LEPIEJ IDZ DO LEKARZA.

Geryon
31-12-07, 15:19
ale zaplenia spojówek od czego¶ sie robi chyba no nie? czy tak samo z siebie? kładł sie i było wszystko ok rano wstałi takie oko jak by gdzies dostał wpierdziel ;p tyle ze nie było siniaków. robił okłady z lody ruminaku herbaty i białka jajecznego i troche jest jzu lepiej ale nie wiele.

Lukasz_L
31-12-07, 15:25
Od zapalenia spojowek oko nie puchnie az tak bardzo, zeby zaraz nie mozna bylo go otworzyc. Sam to mam w porze letniej od pylkow glownie traw. A moze byla ropa? ;> Podczas choroby kiedys rano wstalem, oko nie bolalo, a otworzyc go nie moglem. Podszedlem do lustra, a one cale zaklejone i troche spuchniete...

milo90
31-12-07, 16:11
według mnie to mogł dać dupy jakie¶naczynie krwiono¶ne których jedt od groma w okolicach oczu, podczas takiego uszkodzenia nastepuje wylew krwi na zewn±trz co powoduje opuchlizne, jednak byłoby widoczne zsinienie miejsca spuchnietego. niech cały czas okłada to lodem

Ikar
31-12-07, 16:58
mozliwe ze to jenczmień dopiedzialem sie o 3 najszybszych sposobach
-uklady z rumianku
-dodtykac zlotem np obraczk±
- napluj tacie do oka ^^ (serio podobno pomaga ¶lina innego czlowieka)

Geryon
31-12-07, 17:37
dzieki Panowie i Panie? :)