Zobacz pełną wersję : nikotyna w tabace a kreatyna
penymarcin
30-12-07, 20:06
Witam.... wiem, ze palenie papierosów szkodzi przyswajaniu kreatyny. ale czy tak samo jest z tabaką (wciągana nosem) , ktora tez zawiera nikotyne jak papierosy?
lubie ją wciągac ale mam zamiar teraz troche poćwiczyc zażywając kreatyne i nie wiem czy bedzie współgrała z tabaką? prosze o odpowiedz.
zadne uzywki nie sa dobre przy cwiczeniach z suplami czy bez ;) wielkkiego wplywu to miec nie bedzie, co najwyzej jesli robisz to czesto i pozadne ilosci wedruja ci do organizmu to mozesz miec problemy wydolnosciowe przy treningu
penymarcin
30-12-07, 20:23
ogladając filmiki ludzi wciągających tabake na youtube to ja jestem przy nich pikuś....hehe.... myśle, że jednak duzo tego nie zażywam, ale jeśli mowisz, ze lepiej przestać to brać to jednak chyba przestane :)
Prezydent_1c
30-12-07, 20:26
Błąd kolegi wyżej ... Ja jestem niestety też amatorem tabaki i co do wydolności niestety sie nie zgodze ;) A dlaczego to odsyłam do wikipedi i wpisania w nią hasła "tabaka". A co do tabaki to nie polecam przed posiłkami bo wtedy mniej się je (nikotyna blokuje receptory odpowiadające za uczucie głody , nasycenia itp.). I przed treningiem bo spływ może przeszkadzać.
penymarcin
30-12-07, 20:28
Prezydent_1c (http://e-kulturystyka.info/member.php?u=2774) mówisz o spływie tabaki do gardła?... mi nie zlatuje i nie przeszkadza... gdyż mam tabakę red bulla którą "podrasowałem" i wystarcza mi nie wielka ilość do zadowolenia
moi znajomi zaciagaja ostro... Byl okres ze trzymali w naprastku i wciagali takie dawki co 45minut. Mieli potem problemy wydolnosciowe mianowicie - ciezko bylo im zlapac dech przy duzych wysilkach, tym bardziej ze przeciez wiekszosc cwiczen silowych ma wydluzony okres bezdechu, wiec trzeba zlapac potem duzo powietrza
Prezydent_1c
30-12-07, 20:31