Zobacz pełną wersję : gry :D
siema :) tak mnie ciekawi w co grają pakery :P? albo jaka gre lubia najbardziej? w sumie to chyba takiego tematu jeszcze nie bylo.
ja ostatnio gram w gta sa :)
Ja nie mam czasu na gry, jak nie jestem w szkole ani w pracy to jestem na silowni :)
współczucia :( :( ja na szczecsie narazie do liceum chodze i jeszcze nie pracuje(chociaz szkoda bo kilka groszy by sie przydalo ;) ) a teraz mialem tydzien zwolnienia po szpitalu to szarpalem na kompie jak najety ]:-> poza tym tera swieta beda to troche czasu tez bedzie, a ze zima to na dworze duzo nie siedze xD
Ja gram w Mu online od 4 latjak nie wiecej :P
Np. gra się w wiedzimina crisis gears of war empire erch III test drive cal of duty4 unreal turnamentIII... jeśli chcesz to ja tak mogę przez cały dzień i jeszcze ci te gry ztreszcze...
Iskar tez gram w Mu Online raczej gralem teraz mialem przerwe :D Ale grałes na prywatnym servie czy na Globalu?? :D ja na prywatnym :P
Street Fighter
18-12-07, 23:27
Ja ciskam w Kalonline coś około 4 lat :Pczasami cs 1.6 :P mój kolega paker 102 gra w tibie hehehe
tibia niszczy ludzi !! :D
Street Fighter
19-12-07, 12:36
No co ty ''pogram z 8 godzin to mi testosteron skoczy będzie lepiej sie ćwiczyło''
Lepiej nie gadajmy to tej grze bo zaraz jakiś dzieciak napisze posta w stylu ''tibia to gówno a ludzie co w to grają to cioty''Osobiście uważam że tibia to spoko gierka jak ktoś ma ochotę siedzieć przy grafice 2d to ok
mysle podobnie sam w to gralem:D ale jak widze niektorych moich znajomych co grali graja i beda grac w tibie to az mi sie plakac chce ;(
Zadko gram, jak juz to strategie(Medieval Total war II, Anno 1701) , pozatym:Silen Hunter 4, teraz mam przerwe w pracy wiec przeszedlem Medala nowego(Airborna) i Call of Duty 4 (polecam miodzio, potrzeba dobrego sprzeta)
paweleeekkk
19-12-07, 16:53
Ja rzadko gram. Jak gram to w NFS'a jakiegoś. Od Undergrounda wzwyż.
aleq121 fajny nowy CD-ek PEZETA, co? :D Mi sie podoba 100%. :)