PDA

Zobacz pełną wersję : Moja dieta - przy ok.12 godzinnym dniu pracy



pawel.z
08-12-07, 16:52
Witam wszystkich, kilka slow o mnie: mam 188 cm wzrostu 81kg wagi, lat 19. Przydalo by sie troche masy
mojproblem polega na tym ze
nie za bardzo mam czas jesc podczas dnia, zwykle 2 w miare normalne posilki, lub 3 w tym jeden taki lekki, moj dziec zaczyna sie ok. 9 rano a w domu jestem ok. 22.30(praca i studia wieczorem) Przegladajac forum ulozylem sobie taka diete.

Sniadanie:9 rano
6-8 kanapek z : szynka, serem bialym lub zoltym do tego jakis wiejski serek albo jogurt
lub jajecznica z 4-5 jajek, nie wiem co jeszcze:

w pracy moge sobie popijac jakis gainer, ale jestem zielony jaki, do tego jakies kanapki.

ok. 15.30 - 16.20 mam czas na obiad, zupelnie nie wiem co w tak krotki czas moge sobie przygotowac, musze w tym czasie wypic kawe bo inaczej w szkole zasypiam i nic nie kontaktuje.

w szkole w sumie tez moge sobie popijac jakiegos gainera,

kolacja tak ok 22-23 - mysle ze to samo co na sniadanie, jakis owoc czy cos podobnego

Przy tym cwicze sobie w domu wieczorem, narazie taka ogolno rozwojowka,

dexter
08-12-07, 17:02
jeżeli chcesz przybrać masy to musisz jeść 6 razy dziennie i to konkretnie, najpierw oblicz sobie zapotrzebowanie - masz to w podwieszonych a potem znajdz sobie dietke tez sa w podwieszonych. W pracy i szkole mozes zpic tego gainera, ale najlepsze było by normalne jedzienie. Ja jak jestem w szkole to jem kanapki, któe zrobiłem sobie rano hehe

Deathbreaker
08-12-07, 17:06
Witam wszystkich, kilka slow o mnie: mam 188 cm wzrostu 81kg wagi, lat 19. Przydalo by sie troche masy
mojproblem polega na tym ze
nie za bardzo mam czas jesc podczas dnia, zwykle 2 w miare normalne posilki, lub 3 w tym jeden taki lekki, moj dziec zaczyna sie ok. 9 rano a w domu jestem ok. 22.30(praca i studia wieczorem) Przegladajac forum ulozylem sobie taka diete.

Sniadanie:9 rano
6-8 kanapek z : szynka, serem bialym lub zoltym do tego jakis wiejski serek albo jogurt