Zobacz pełną wersję : Ile płacicie za siłke?
Ja płace 18 zł za miesiąc i wchodze kiedy chce (kupuje karnet ulgowy, bo jestem uczniem). Na siłce nie jest za dużo przyrządów, bo atlas taki większy, drążek, ławka skośna, ławka pionowa, modlitewnik, hantelki, jeszcze coś tam do nóg, sztangi (prosta, łamana) i obciążenia. Najważniejsze że da się poćwiczyć. A wy co macie na siłce i ile płacicie?
A ja nic nie płace:) bo mam swoja silkę. Za dużo sprzętu nie mam (jeszcze): mam atlas(własnej roboty) , 2 gryfy proste,1 łamany, parę hantli i jakoś sobie radze:)
Jest wszystko co potrzebuje. Płace 130 zł za mięcha.
3zl za wstep - karnetow nie ma, bo oszukiwali, a i tak nie chodze systematycznie... :/ Modlitewnik, skos, plaska, jest takie cos do barkow chyba, kladzie sie glowa do podlogi i podciaga sie ciezar (lawka rzymska?), atlas, maszyna Schmita, i takie cos do wypychania, nie wiem co to jest... chyba nic nie pominalem... Z 10 sztang, kupa hantli i krazkow ;)
Pozdro!
130 za miecha!! To co to za siłownia jakaś renomowana, czy z masażem..?
rafalkomando
07-12-07, 07:27
łooo duzo!! ja płace 30 zł i prawie wszystko na niej jest
Jeszcze zapomnialem, u mnie jest jeszcze taki wyciag kozacki :)
Ja mam all co możliwe na siłce płace 78 zł a siłka jest Andrzeja Maszewskiego
ja place 80zl i mam wszystko czego dusza zapragnie wraz z solarium i sauna, pokoikiem z workiem boxerskim
Ja też płacę 80 zł(12 wejść-3x tydzień),jest cały sprzęt do wszystkiego,mnóstwo sztangielek i wolnego ciężaru,worek bokserski ,rowery stacjonarne,bieżnia,schody,no i atmosfera ok.
Seban ma chyba racje, jednak atmosfera tez jest wazna! :)
wa warszawie w arkadi karnet miesięczny kosztuje 360 zł chyba
Ja też płace 80zł na miesiąc i praktycznie wszystko mam co dusza zapragnie i kiedy chce moge przychodzić :D
w moim regionie jest roznie od 50zl do max 100zl, sam place 65zl za nieograniczona ilosc wejsc,