Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Prowizoryczna dieta na początek - oceńcie

Snakers
03-12-07, 22:00
Witam. Czytając podwieszone tematy w dziale dieta ułożyłem sobie diete z tym, że nie jest to taka dokładna dieta,że wszystko co do grama. To jest taka dieta na początek. No więc...

7:00

płatki kukurydziane z mlekiem + 2x skibka z serem (białym lub wiejskim)

10:25 (w szkole)

2x skibka z białym serem lub szynką

13:45

j.w

16:35/17:35 (w zależności od dnia)

ryż + pierś kurczaka

lub

makaron + 3 jaja

lub

makaron + biały ser

lub

ziemniaki + pierś kurczaka + surówka

18 - 19

trening

19:30

4x skibka z tuńczykiem

lub

4x skibka z serem/szynką

lub

jajecznica z 3 jaj

Do tego musze jakoś wkomponować gainera.

To na tyle. Proszę się nie śmiać, nie wyzywać itp. jestem "zielony" i dlatego jestem na forum i zadaje pytania, by to zmienić.

Adamusss
03-12-07, 22:03
Ciekawe jak dlugo wytrzymiesz jedzac i pewnie nie raz sam sobie to przygotowujac:P pozdro:)

Symu
03-12-07, 22:44
Witam. Czytając podwieszone tematy w dziale dieta ułożyłem sobie diete z tym, że nie jest to taka dokładna dieta,że wszystko co do grama. To jest taka dieta na początek. No więc...

7:00

płatki kukurydziane z mlekiem + 2x skibka z serem (białym lub wiejskim)
/ płatki owsiane, za mało białka, brak tłuszczów
10:25 (w szkole)

2x skibka z białym serem lub szynką/ też jakieś białko pełnowwartościowe potrzebne + owoc warzywo +tłuszcze

13:45

j.w/ j.w. :)

16:35/17:35 (w zależności od dnia)
ryż + pierś kurczaka/ +warzywka i możesz oliwki z oliwek trochę dodać lub orzechów, aczkolwiek niekoniecznie

lub

makaron + 3 jaja/ + warzywa

lub

makaron + biały ser/ odpada przed treningiem

lub

ziemniaki + pierś kurczaka + surówka / ok

18 - 19

trening
/gainera możesz dać
19:30

4x skibka z tuńczykiem/ tylko z 20g białka conajmniej, mógłbyś dać ryż

lub

4x skibka z serem/szynką/ odpada, szynka nie jest dobrym źródłem białka

lub

jajecznica z 3 jaj/ za skromnie tu

na noc: