PDA

Zobacz pełną wersję : Brzuszek i boczki!!!



patrykp6
01-12-07, 21:44
Hej! Czy ktoś może mi coś doradzić! Mam 170 cm wzrostu i 80 kg wagi! Mam brzuszek i boczki! chodzi mi o zkikwidowanie tego brzuszka i boczków oraz chcę tak jakoś nabrać wyglądu bo troszke się zasiedziałem! Robię ćwiczenia areobowe ale nie wiem czy to nie spowoduje ogólnego chudnięcia! co o tym sądzicie? powiedzcie co proponujeci no i jak ktoś może to niech mi poda jakąś dietę bo czytam i nic z tego nie wiem! Pozdrawiam

dexter
01-12-07, 23:04
jeżeli chcesz spalic tłuszcz to mozesz zastosowac diete wysokobiałkową i niskowęglowodanową zrób A6W

patrykp6
02-12-07, 00:20
chcę spalić ale tylko z brzucha nie chcę ogólnie schudnąć! co to jest A6W! jestem zielony!!! I co z treningiem!

GhosT
02-12-07, 00:29
a6w
http://www.kulturystyka.org.pl/images/a6w2nl.jpg

Jeśli chodzi o inne ćwiczenia to wszystko masz tutaj

http://www.kulturystyka.pl/atlas/

Wydaje mi się że na spalenie brzucha potrzeba diety (dexter już ci napiasal o co chodzi), jakieś aeroby najmniej ze 30 min dziennie (rowerek, bieganie) no i ewentualnie jakiś spalacz fatu...Ale jeśli mówisz o innych ćwiczeniach to wiedz że nie da sie pogodzić chęci zgubienia brzucha i robudowy mięśni...Jeśli będziesz stosował diete na masę to nie zgubisz fatu zbytnio, a to co miało iść na budowę mięśni spalisz biegając, a zaś stosując dietę niskobiałkową, nie zbudujesz masy...Nie da sie zbytnio pogodzić aerobów ze ćwiczeniami na masę..

Deathbreaker
02-12-07, 10:16
Hej! Czy ktoś może mi coś doradzić! Mam 170 cm wzrostu i 80 kg wagi! Mam brzuszek i boczki! chodzi mi o zkikwidowanie tego brzuszka i boczków oraz chcę tak jakoś nabrać wyglądu bo troszke się zasiedziałem! Robię ćwiczenia areobowe ale nie wiem czy to nie spowoduje ogólnego chudnięcia! co o tym sądzicie? powiedzcie co proponujeci no i jak ktoś może to niech mi poda jakąś dietę bo czytam i nic z tego nie wiem! Pozdrawiam
Dobra dieta , aeroby na czczo z rańca , A6W no i powinno być okej.

otarod