PDA

Zobacz pełną wersję : rozpiska dla kompletnie zielonego :)



Raffal
29-11-07, 15:55
Witam

Zaznaczam ze jestem kompletnie zielony ale chciałbym zyskać troche bardziej męskiej budowy wiec zapisałem sie na siłownie ale nie moge tam spoktać trenera który by mi pomógł a wiec pisze do was tzn chciałbym zeby ktos pomogl mi ułozyc rozpiske trenuje 2,3x w tygodniu i codzienie brzuski w domku :) Chciałbym przedewszystkim zdobyć meska budowe ciała tzn klatka i brzuszek( na ktorym sie odłozyło juz troche) :)

a wiec tak


Płeć : Mężczyzna

Wiek : 19

Waga : 86

Wzrost : 175

Obwód klatki : 95

Obwód ramienia(bicepsa) : 35

Obwód talii : 94

Obwód uda : 60

Obwód łydki :40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : nie wiem

Aktywność w ciągu dnia : nauka , spacer

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 12 lat grania w piłke

Odżywianie : wszystko (ale zamierzam to zmienić ;)

Cel : szybka redukcja brzuszka , oraz meska budowa ciała

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : dobry , przebyta przepuklina 2 lata temu

Preferowane formy aktywności fizycznej :siłłownia nie wiecej niż 2, 3 razy w tyg.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : narazie nie

Stosowane wcześniej diety : zadna

aha nie znam sie za bardzo wiec prosiłbym ewentualnie o wyjasnienie ćwiczen , za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny :)

dziekuje za pomoc

SEBAN
29-11-07, 17:38
Tu masz zestaw ćiczeń,ułóż cos sam i daj do ocenki.A ta przebyta przepuklina,mam nadzieję,że mozesz normalnie ćwiczyć???

http://www.kulturystyka.pl/atlas/

Pozdro!!!!

Raffal
29-11-07, 17:48
to moze ja opisze jak cwiczylem do tej pory (2-3tyg)

niestety z braku doswiadczenia robilem te same serie za kazdym razem trening trwał około 1h15min (2x w tygodzniu)

1.bierznia 10min ( traktowałem jako rozgrzanie miesni)
2.rozciaganie
3.Ćwiczenia na klatke tzn (hmmm)
- Wypychanie cieżaru do przodu ( na takim urzadzeniu ) 25,20,15
- sztanga 3x15