PDA

Zobacz pełną wersję : program na mase prosze o porady



grzendy
29-11-07, 15:21
Witam.
Jestem początkującym kulturystą i mam kilka pytań na początek, myślę ze ktoś będzie w stanie mi odpowiedzieć.
Zacząłem trenować już kilka lat temu, ale to były treningi typu miesiąc ćwiczeń i 3 przerwy, teraz chce się wziąć trocie poważniej za treningi i odżywianie. Kupiłem sobie białko i kreatyne byłem w sklepie sportowym i koleś doradził mi tak:
MASS XXL-TREC NUTRITION(1kg, węglowodany 74% białko 20%) 50g-70g 3 razy dziennie
oraz
BEST XTREME MASSA(1kg, węglowodany 35% białko 40%) 50g 1-2 razy dziennie.
kreatyna to OLIMP tcm Mega caps 1100. (4 kapsułki 3-4 razy dziennie przed śniadaniem po treningu i przed snem)
Jak myślicie czy to dobry wybór. Mam 22 lata ok. 70 kg wagi i 178 cm i dobrą rzeźbę ciała, głównie chodzi mi o to aby zwiększyć masę ciała do ok. 80 kg. Koleś w sklepie powiedział żebym najpierw wziął gajnera z większością białka no i tak zrobiłem. Teraz będę brał to drugie jeżeli chodzi o dawkowanie to powiedział ze tak jak na opakowaniu pisze.
Kreatyny jeszcze nie zacząłem brać bo powiedział żebym poczekał trochę tylko nie wiem ile mam czekać (gajnera zjadłem w 10 dni. Chodzę tez do pracy pracuje w zakładzie drzewnym i czasami trzeba się troszkę spocić, czy to nie wpływa jakoś negatywnie na wzrost masy bo czytałem ze podczas treningu na masę nie są wskazane np. aeroby a to co robię jest trochę do nich podobne.

Napisałem poniżej program według którego ćwiczę. W treningu na mase powinno się ćwiczyć jak największym obciążeniem oczywiście takim aby cały trening był poprawnie wykonany technicznie i ilościowo - czy to prawda?
Jeżeli chodzi o pytanie ( jaki gryf prosty czy łamany?)- można zastosować cos takiego jak zrobienie 4 serii w tym 2 prostym i 2 łamanym?
A jeżeli chodzi o „unoszenie ramion sztangą pochwytem” czy tez można zastosować taką kombinacje

Poniedziałek
Klatka piersiowa
-wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 serie 12, 10, 8, 8 pow.