PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań



Snakers
26-11-07, 21:26
Witam! Jest to mój pierwszy post na jakimkolwiek forum kulturystycznym .
No więc... po dłuugich przemyśleniach stwierdziłem, że chce zacząć ćwiczyć na siłowni. Wcześniej nie miałem do czynienia z tym, tylko w domu sporadycznie się podciągałem na drążku, czy zrobiłem kilka seryjek hantelkami. Od grudnia chce zacząć chodzić na siłownie.

Wiek: 16 lat
Waga: 55kg
Wzrost: 170cm

I niestety jestem raczej ZIELONY co ia jak mam zacząć, kiedy zacząć brać odżywki, jakie odżywki, ile razy w tyg chodzić na siłownie, po ile h itp... Proszę o wszelkie informacje, wskazówki co i jak robić, by były efekty. Od razu zaznaczam, że nie mam zamiaru pochodzić 2 czy 3 miesiące i zrezygnować.

pzdr

Nuru89
26-11-07, 21:37
I takie podejscie mnie cieszy :) Najpierw zrob sobie ogolnorozwojowke ( rozpiski znajdziesz tu na forum ) tak za 2, 3 miechy zacznij juz cwiczyc na mase i wtedy mozesz juz wzias jakies lekkie bialeczko... Cwiczyc mozesz kiedy masz czas :) mozesz zaczac od 3 razy w tygodniu... A ile godzin hehe ja siedze po 3 :P ale tutaj znajda sie ludzie ktorzy mnie skrytkuja :) wiedz moze onie napisza ile sie "powinno"... :)

PanT
26-11-07, 21:50
Poczytaj te sławne i przyklejone tematy z działu Dieta i Trening tam napewno znajdziesz dużo odpowiedzi na swoje pytania :) Pozdrawiam.

Snakers
26-11-07, 22:47
Aha ok. Poczytam te tematy.

Jeszcze mam jedno pytanie. Chce urosnąć, bo 170 cm mnie nie satysfakcjonuje. CO myślicie o tego typu odżywkach:

http://www.centrum.odzywek.pl/kategoria,Hormon_Wzrostu,32.php

Coś mi dzadzą?

tom
26-11-07, 22:48
no to jest podejscie

trening - jw.

do tego odpowiednie odzywianie
posilki mozesz uzupelniac gainerami/bialkiem

czytaj podwieszone a sie napewno duuuzo dowiesz

jak czegos nie wiesz uzyj wyszukiwarki
a jak nie znajdziesz pytaj:)

tom
26-11-07, 22:52
nic wielkiego, nie bierz zadnych supli na poczatek.
urosniesz tyle ile masz urosnac nic Ci to nie da.

Snakers
04-12-07, 12:09