PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie suplementy podczas cyklu?



Piotrekksc
13-11-07, 21:21
Witam! Moj wiek to 23 lata. Cwicze 2 lata, po roku robilem cykl tylko z wina, teraz bede zaczynal drugi cykl Oxan-deca-tesc-wino. Jakich sumpli urzyc zeby wszystko bylo dobrze podczas cyklu.

HuGsoN
13-11-07, 21:24
Może jeszcze do tego synthol i będzie dobrze...:)
Koks to nie suple :)

Punisher
13-11-07, 21:56
Nie znam się na dopingu, ale wiem, że po takich cyklach ludzie biorą kreatynkę.
Nie wiem jak mieszać suple z dopingiem. Ale białko to chyba można wcinać.

Cielu7
13-11-07, 22:30
białko koniecznie i witaminki i zdrowe tluszcze omega-3 po cyklu kreta i dalej jedziesz z białkiem

tom
13-11-07, 23:17
po cyklu mozesz zapodac stacka np.KO
dieta,bialko,zma, witaminy, itp chyba nie musze pisac...
z lekka zalany jestes sadzac po profilu
wg mnie duzo za szybko na doping.

Active1987
14-11-07, 14:53
Witam! Moj wiek to 23 lata. Cwicze 2 lata, po roku robilem cykl tylko z wina, teraz bede zaczynal drugi cykl Oxan-deca-tesc-wino. Jakich sumpli urzyc zeby wszystko bylo dobrze podczas cyklu.
Dużo białka,żeby wychodziło ok.3 g na kilogram masy,polecam Pro Longatum,Nitroprogen albo jakieś z USA.
Węgle albo Gainera jako napój potreningowy.
Sylimarol,bądź Esselive jako osłonka na wątrobe w czasie brania winka.
Witaminki
Coś na stawy,np.Glukozamina i do tego Kolagen
B6+Mg,np.Filomag B6,bedzie służyc jako regeneracja i pomaga w trawieniu
Cynk,np.Zincas,aby było 50mg dziennie
Możesz jeszcze dodać Aspargin albo Omega ,jesli masz $.
Pozdro

Piotrekksc
14-11-07, 17:48
A slyszalem ze na cyklu z oxandronolonem powinno sie uzywac kreaty. czy wie ktos jaka to powinna byc kreatyna? i czy jest to wogole prawda.

tom
14-11-07, 20:15
kreatyna zaden problem moze byc poprostu bedzie wiecej fosfokreatyny a bez niej nia ma anabolizmu...
najlepsza kreatyna to orotan - polaczona z kwasem orotowym- podwojne dzialanie.
na dopingu to sie nie bardzo znam idz do voldemorta

Active1987
14-11-07, 21:15