PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebuje porady !!!



<Fokus>
11-11-07, 18:36
Założyłem ten temat bo jestem początkujący chodzę na siłkę od 3 tygodni moim celem jest spalenie tluszczu i wyrzezbienie sie (lekko nie musza byc miesnie odrazu duzej objetosci) Piszcie jak moge osiagnac to czego chce czyli jaki trening,jakie odzywki itd 2 dzien biore gainera ale dokonca niewiem czy cos mi to da bo mowią że najpierw przybiore na masie a pozniej bede to spalal przy hmb niewiem jestem totalnie zielony wiec prosze o pomoc trening akurat mam dobry wg mnie. Prosze o rade !!! Sog za wyczerpujace i mądre odpowiedzi.

Mam 16 lat 186cm wzrostu i 74 kg wagi wbrew pozorom mam tłuszczyk na brzuchu dosc duzy.

ReGsio
11-11-07, 19:13
ty masz chyba lekką niedowage chłopie :D moze pobiegaj troche?

Seweryn11
11-11-07, 19:20
Muwie masuwka do tego jakiś roweryk może pomyśl o a6w i będzie git

<Fokus>
11-11-07, 20:00
Rower to na silce bo inaczej nieda rady ale mam troche tluszczyku na brzuchu to a6w bedzie skuteczna? a i jeszcze jedno pytanko co do odzywek to gainera brac czy hmb bedzie lepsze na rzezbe ??

MaXior
11-11-07, 20:03
gainer...zaczniej od diety...

<Fokus>
11-11-07, 20:14
A biorąc gainera i stosujac diete przy 3 trng tygodniowo wyrzezbie sie choc troche? przez zaluzmy 3 miechy ?i czy gainer mi w tym pomoze? dam soga za dluga dobra wypowiedz odnosnie tej i pierwszej mojej wypowiedzi :) konkretnie co zrobic zeby wygladac szczuplo i byc wyrzezbionym ???

tom
11-11-07, 21:05
jak chcesz sie wyrzezbic to DIETA na rzezbe (z ujemnym bilansem kcal.)!
gainer zawiera duze ilosci kcal i ci w tym nie pomoze napewno.
i oprocz treningu silowego dobry trening na brzuch np. a6w
zadnych supli

Punisher
11-11-07, 21:09
Fokus zapraszam do działu "Odżywki i Suplementy" i poczytać podwieszone tematy co to Gainer, HMB, L-karnityna.

Street Fighter
11-11-07, 21:55
Muwie masuwka do tego jakiś roweryk może pomyśl o a6w i będzie git



ortografia :D

<Fokus>
11-11-07, 22:45