PDA

Zobacz pełną wersję : Dieta do oceny;)



kroko
07-11-07, 12:11
posiłek I
Płatki owsiane 100g
Mleko 1,5 % tłuszczu 300g
Rodzynki 50g
Orzechy włoskie 50g
Gainer 20% 50g
posiłek II
ryż brązowy 100g
kukurydza konserwowa 100g
groszek konserwowy 100g
owoc cytrusowy 100g
jogurt 150g
dwie kromki ciemnego chleba z serem żółtym
ser biały chudy 100g
posiłek III (przed treningiem)
pierś kurczaka 200g
ryż brązowy 100g
posiłek IV (po treningu)
wafle ryżowe 4 kromki
sałata, pomidor
chuda wędlina 100g
ryż biały 100g
posiłek V
2 jaja kurze
3, 4 marchewki
sałatka z tuńczykiem
jogurt 150g
posiłek VI
ser twarogowy chudy 225g
herbata zielona

kolega ma do tego jeszcze taki trening jak ponizej i rosnie a wy co o tym sądzicie?


Poniedziałek: klatka i triceps
Wtorek: Barki i bices
Sroda: wolne
Czwartek: klatka i triceps
Piątek: plecy i biceps
Sobota: wolne
Niedziela: wolne

kroko
07-11-07, 12:27
Chciałbym dodać ze jestem początkującym i chciałbym zacząc ćwiczyc. Kolega jakies 3 miesiące temu wygladał tak jak ja , moze był troszke wyższy : moj wzrost to ok 164cm (wiem niziutki jestem:P) waga rownież nie powala bo tylko 53 kg do tego filigranowa budowa ciała. Zalezy mi na przytyciu i zdobyciu masy miesniowej . Wiem ze dieta to podstawa ,lecz nie wiem czy bedzie mnie stac na takie poświecenie i nie wiem czy wyrobie z kasa ,bo jednak jest to dosyc kosztowne i co wiecej czasochłonne ,ale wiadomo cos za cos;)aa zapomniałem dodac ze mam 19 lat;) wzrost i budowe ciała odziedziczyłem niejako od rodzicow:o : oboje niscy i szczupli takze zostałem pokarany przez los:P jednak mam nadzieje ze da sie cos ze mnie jeszcze zrobic ;D Mam nadzieje ze jeszcze chociarz troszke urosnę takze jesli sa jakies ćwiczenia ktore mogą mi uniemożliwic dalszy wzrost prosze o napisanie jakie to bede sie starał unikac lub wykonywac z minimalnym obciazeniem.Chciałbym sie dowiedziec czy powyzsza dieta i trening pomógł by mi ,no chyba ze macie inne propozycje ,bardzo bym prosil o skomentowanie tej diety i treningu ewent