PDA

Zobacz pełną wersję : cellmass, BSN

krasol
29-10-07, 16:51
witam.
Ostatnio zakupilem 2 puchy cell'a. Jedna na miesiac wystarcza, no i teraz mysle czy je zapodac odrazu czy zrobic dwa oddzielne miesieczne cykle. Zoslalo mi jeszcze sporo kre-alkalynu, i zastanawiam sie czy nie brac razem w cyklu z cellem. Dwa kapsy przed treningiem gdyz po bierze sie cella. Co radzicie??
Dzieki i pozdro

sławo
29-10-07, 17:10
trzeba było zamiast 2 puchy cella kupic jedną i jedną no x

ale nic straconego dołożenia do tego kre alkalyn to bardzo dobry pomysł
ogólnie kre alkalyn to dobry supl

krasol
29-10-07, 20:51
za wzgledu ze mam pozno treningi nie kupywalem no-x bo z moimi problemami ze z snem juz wogole bym nie zasnal... no ale odnosnie cella, to podzielic na dwa cykle czy zrobic jeden? a ten kre alkalyn, mysle ze dwa kapsy przed treningiem wystarczy , czy moze brac razem z cellem po dwa kapsy??

tom
29-10-07, 20:55
slawo widziales badania,opinie nt. KA?

u.waw.pl
30-10-07, 09:58
Dwie puszki starczą na jeden cykl, producent na opakowaniu podaje za małe dawkowanie.

sławo
30-10-07, 15:54
tom mógłbyś sprecyzować w czym rzecz

nowin
30-10-07, 16:18
też widzałem te badania odnośnie KA i szczerze mówiąc to mnie nie przekonują

tom
30-10-07, 18:36
All American Pharmaceutical and Natural Foods Corp. (Billings, MT, USA)claim that Kre-alkalyn® (KA) a “Buffered” creatine, is 100% stable instomach acid and does not convert to creatinine. In contrast, they alsoclaim that creatine monohydrate (CM) is highly pH labile with more than90% of the creatine converting to the degradation product creatinine instomach acids. To date, no independent or university laboratory hasevaluated the stability of KA in stomach acids, assessed its possibleconversion to creatinine, or made direct comparisons of acid stabilitywith CM.
Thisstudy examined whether KA supplementation reduced the rate of creatineconversion to creatinine, relative to commercially available CM(CreapureÒ).Creatine products were analyzed by an independent commercial laboratoryusing testing guidelines recommended by the United States Pharmacopeia(USP). Each product was incubated in 900ml of pH 1 HCL at 37± 1oC and samples where drawn at 5, 30 and 120 minutes and immediately analyzed by HPLC (UV) for creatine and creatinine.
Incontrast to the claims of All American Pharmaceutical and Natural FoodsCorp., the rate of creatinine formation from CM was found to be lessthan 1% of the initial dose, demonstrating that CM is extremely stableunder acidic conditions that replicate those of the stomach. This studyalso showed that KA supplementation actually resulted in 35% greaterconversion of creatine to creatinine than CM. In conclusion theconversion of creatine to creatinine is not a limitation in thedelivery of creatine from CM and KA is less stable than CM in the acidconditions of the stomach.
Universityof Northumbria, Sport Sciences, Northumbria University, NorthumberlandBuilding, Newcastle upon Tyne, United Kingdom, 2Department of Life Sciences, Kingston University, Penrhyn Rd, Kingston-upon-Thames, United Kingdom.

sławo
30-10-07, 19:43
mógłbyś mi to przetłumaczyć

niestety w szkole miałem rosyjski :)

albo przynajmniej streścić

jadłem już KA i byłem bardzo zadowolony z niego

tom
30-10-07, 20:01
wg. tych badan mono nie konwertuje do kreatyniny (1%) a KA w 35%

sławo
31-10-07, 17:39
nie wiem jak na to wyniki tych badań
nie wiem kto to robił i czy jeszcze dodatkowo było to skomentowane przez innych szpeców

mówię jak na mnie to działało a brałem to dwa razy

zawsze z bardzo dobrym skutkiem

tom
31-10-07, 18:46
mam gdzies inne badania ktore sie z tymi pokrywaja jak znajde to wrzuce

krasol
31-10-07, 19:27
ja tez bralem ka i tez nie narzekalem na efekty. ale troszek zboczylismy z tematu... w sumie bede bral cella jak na opakowaniu a ka 2 kapsy rano i dwa przed treningiem... za dwa tyg cykl:D juz nie moge sie doczekac...

nowin
31-10-07, 19:44
http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=6310