PDA

Zobacz pełną wersję : Początkujący - spalenie tłuszczu(?)



szczecin1948
27-10-07, 21:25
Witam,

Jako, że kompletnie nie znam się na sprawach związanych z siłownią (niegdyś w niej bywałem, ale jedynie rekreacyjnie - żadnych diet, zaplanowanych treningów etc.) postanowiłem założyć temat.

Mierze ok. 187 cm. ; waga ok. 85 kg.

Chcę zacząć chodzić na siłownię, na razie głównie po to by "zrzucić" brzuch i usunąć drugi podbródek, który niedawno się wykrystalizował. Przeczytałem parę tematów na forum ale jakoś nie znalazłem podobnego problemu, stąd mój temat i parę pytań.

Ile razy w tygodniu powinienem ćwiczyć (mam możliwość chodzenia 3-4 razy w tygodniu na siłownię, czy to wystarczająco dużo?), co powinienem robić? Czy ćwiczenia takie jak bieganie na bieżni elektrycznej, ćwiczenie na ergometrze, rowerek wystarczą na początek, czy to da jakiekolwiek skutki?

Czy potrzebna jest od razu na początek jakaś solidna dieta czy wystarczy ograniczenie posiłków do 3 dziennie, ograniczenie do min. słodkości, napojów słodzonych, alkoholi itp. ?

Proszę o solidną odpowiedź, jeśli temat z jakichś względów jest niepoprawny a ktoś byłby chętny do pomocy to proszę o kontakt na prv.

Alkalyn
27-10-07, 21:32
3-4 dni tygodniowo w zupelnosci wysarcza. nie muszisz ograniczac posilkow. Co do weglowodanow i alkoholu to ogranicz. pierwsze 6 miesiecy zrob sobie tzn "rozgrzewke" czyli wszystkiego po trochu, aby przyzwyczaic organizm do wysilku i "obudzic" wzystkie miesnie. po 6 tyg ustal sobie zestaw cwiczen albo znajdz na forum. niech obejmuja one te partie miesni na ktorych Ci najbardziej zalezy:)
pozdrawam i nie pogardze SOGiem

szczecin1948
27-10-07, 21:36
Oczywiście z góry dzięki wszystkim za porady, i każdy może liczyć na SOG jeśli uzyskam od niego konkretną odpowiedź.

szczecin1948
27-10-07, 21:43
I jeszcze jedno, czy mam powoli wytwarzać sobie jakieś nawyki żywieniowe? Tzn. coś ograniczać znacząco, a do czegoś innego powoli się przyzwyczajać?