Zobacz pełną wersję : Odżywianie
cześć ćwiczę od 2 miesięcy wcześniej ćwiczyłem z 2 miesiące z przerwami, na razie nie che układać diety chciałbym sie po prostu dobrze odżywiać i postanowiłem rozpisać sobie posiłki proszę o ocenę czy tak może być mam 183cm i ważę 71 kg :
7.00
HMB
Płatki owsiane
Mleko 0,5% tłuszczu
Ser twarogowy
11.00
Banan
Jogurt pitny
Chleb z rybą
15.30
1 worek Ryżu Brazowego
Pierś z kurczaka
Chleb
SIŁKA 17.00 - 18.30
19.00
HMB
1 worek Ryżu Bązowego
Chleb
Sok pomarańczowy
23.00
HMB
100 g twarogu
lub 3 jajka
mam jesczze takie pytanie jak bym jadł bez diety ale tak co 2,3 godziny na podstawie tego co tu pisze http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=228 ze np piersi z kurczaka ryz itp to tez cos urosne czy konieczne jest ułożenie diety??
Stary, nie mam pytań ...
Napisz ile ważysz, jaki masz wzrost,budowę ciała .
Napisz w przybliżeniu ile czego bierzesz a po siłce musi być białko zwierzęce w dużych ilościach(np.200g piersi z kurczaka/chudej wołowiny bądź 300g ryby).
Na 100% musisz dokupić Gainer bo z tej diety nie urośniesz nic !!!
HMB daruj, chyba że masz dużo pieniędzy.Jeśli masz dużo to dokup dobrego Gainera(Weider Mega mass 7kg np. ) jakieś witaminy.
Nie mam tylko zastrzeżeń do śniadania i posiłku przed snem.
Nie wiesz czegoś pytaj moderatora o ksywie " pw " i czytaj tematy podwieszone.
Pozdro.
witaminy?? hmm mój kumpel coś mówił ze chce kupic witamine b12 mówił ze to niby cos daje ale niewiem??
wez sobie poczytaj i cos madrego napisz,a hmb po 2 miesiacach cwiczen to nei jest dobry pomysl po zatym jesz co 4 h :o nie za malo:D
no wiesz nie wiem czy tak za wcześniej ćwiczyłem już wcześniej tylko miałem miesiąc przerwy. No wiesz nie wiem czy dałbym rade jeśś co 2 godziny bo w szkole niema za bardzo jak
Do szkoły najlepiej bierz pojemniki na żywność, jeśli jedna kto jest nie możliwe to kanapki razowe, masło grubo posmarowane, i na to pierś z kurczaka/wysokiej klasy wędlina, ogórki pokrojone, sałata itp.