PDA

Zobacz pełną wersję : mięśnie czy mądrość??



motoboy
21-10-07, 14:38
Witam panowie.

Ostatnio zadałem sobie takie pytanie, czy jak ktoś ćwiczy to mu się inteligecja zmnijesza. Hmmm jest to trudne pytanie. pzrewarznie jest tak, ze Bóg daje mądrość albo siłę fizyczną, i tak poprostu ma zostać. Poprostu czy jak się ćwiczy to się madrosc zmniejsza?? Sam nie wiem... Mój kolega od kiedy intensywnie cwiczy, wydaje mi się ze troche zgłupiał, a był dobrym uczniem :errf: mi samemu też się wydaje, ze jak ćwiczę od pół roku, nie potrafię tak logicznie myśleć jak wcześniej:cry:

Proszę was, o szcere się wypowiedzenie na ten temat, o szczera odpowiedz na to pytanie.

Pozdrawiam. Motoboy

T-Bag90
21-10-07, 14:45
Napewno sie nie zmniejsza, moze twoj kolega przstal sie uczyc i mysli tylko o silce i napewno zmeczenie ma na to wplyw ze nie potrafisz logicznie myslec. Czesto sie slyszy ze jak ktos jest pakerem to ze odrazu jest pusty ale to nie prawda, wiekoszosc pakerow pokonczylo studia zazwyczaj to AWF ale wazne ze skonczyli i maja wyksztalcenie:P

motoboy
21-10-07, 14:52
ja nie chce byc pakerem, ale i nie chce być ,,plackiem'' poprostu chce mieć figurę i troche siły. ale sam już nie wiem, moze też za mało sypiam, bo spię tylko po 6-7 godzin, a nauki mam bardzo duzo. Chciałbym iśc na studia budowlane/architekture.

Ale naprawde jest to powazny problem, nie wiem, sam już nie wiem co o tym mysleć. T-Bag90 może masz rację, ale prosiłbym tez innych forumowiczów o wypowiedź.

T-Bag90
21-10-07, 14:54
To cwicz z mniejsza intensywnoscia to nie bedziesz zmeczony i zoraganizuj sobie tak czas zebys mogl sie wysypiac a nie siedziec po nocach nad ksiazkami:]

motoboy
21-10-07, 15:02
chodzę na siłownie w wtorek i piątek na godzinkę, a po za tym ćwiczę wieczorem, ale nieduzo, tak tylko dla zdrowia, myślę ze to powinno wystarczyć.

paczko
21-10-07, 15:44