PDA

Zobacz pełną wersję : Testosteron



olek
29-09-07, 20:41
Mam pytanie. Mam 14 lat, ćwiczę pożądnie od około roku, wcześniej to byłą raczej zabawa. Mam dość niski poziom testosteronu i słabe efekty na siłowni. Nie chcę brać żadnych odżywek czy suplementów na podwyższenie poziomu testosteronu, bo chyba za młody jestem. Piszcie jakie produkty, ćwiczenia itd. na podwyższenie poziomu testosteronu.
Z góry dzięki!

mlodzian
29-09-07, 20:59
ćwicz narazie tak jak ćwiczysz jesteś jeszcze za młody/

Wiki
30-09-07, 12:45
14 lat, jezeli by chcial to moze brac jakies odżywki,np. białeczko;p?

olek
22-10-07, 21:11
A jakie cwiczenia wykonywać czy co jeść?

johny
22-10-07, 21:14
co to kur** jakis zart??!! cwiczenia na podwyzszenie testosteronu? <lol15815215484215> jak masz 14 lat to sie nie dziw ze ci wlosy na klacie nie rosna <lol>

Dyga
22-10-07, 21:52
sa naturalne sierodki podnoszace testosteron :P .. ale to nie dla ciebie takie bawienie sie hormonami moze sie zle skaczyc , moze nie tragicznie ale skutki jakies tego beda .. co masz jesc i jak cwiczyc wszytsko znajdziesz na forum .. jak jestes szczupły to jedz wszytsko co cie wreke wpadnie ale nie słodycze :P

Dyga
22-10-07, 21:54
sa naturalne sierotki podnoszące testosteron :P .. ale to nie dla ciebie takie bawienie sie hormonami może sie zle skończyć , może nie tragicznie ale skutki jakieś tego będą .. co masz jeść i jak ćwiczyć wszystko znajdziesz na forum .. jak jesteś szczupły to jedz wszystko co ci w rękę wpadnie ale nie słodycze :P

sora za dwa posty :/ .. Moderator usuń jeden

lo3
22-10-07, 22:30
a wyniki jakie masz? Ciekaww jestem :D siła i wymiary

Gutek
22-10-07, 23:30
Po czym oceniasz ze masz mały poziom testosteronu w takim młodym wieku??

olek
24-10-07, 19:43