PDA

Zobacz pełną wersję : Cykl testosteron prolongatum kilka pytań.

misiek1985
27-09-07, 17:41
Witam.
To mój pierwszy post na forum, więc jeśli napiszę coś głupiego to z góry przepraszam.
Ćwiczę od paru lat z przerwami, około dwóch lat temu łyknąłem 200 tabsów winka.
Teraz planuje cykl i chciałbym, żeby wszystko było jak należy.
Tak więc planuje tak delikatnie, około 15 strzałów teścia, żeby nie przedobrzyć.

Od tego momentu zaczynają sie moje problemy
1.Jak brak teścia, czy taki sposób jest dobry?:

1 tydz.-1 ampułka
2 tydz.-2 ampułki
3 tydz.-3 ampułki
4 tydz.-3 ampułki
5 tydz.-3 ampułki
6 tydz.-2 ampułki
7 tydz.-1 ampułka

2.Czy któryś z tych produktów jest na receptę?:
Sylimarol, Aspargin.

3. Rozumiem, że nolwadex i clomid są lekami na receptę.

4. Wszędzie wszystko jest napisane w mg a ja clomidu i nolwadexu na oczy jeszcze nie widziałem, więc tak na chłopski rozum
Z moich obliczeń wynika, że potrzebuję 24 tabletki clomidu 50 mg, zaczynam brać po dwóch tyg. od ostatniego strzała, pozostaje tylko kwestia jaka jest jego cena?
Natomiast na temat nolwadexu wiem tylko, że trzeba go brać podczas cyklu, ale nie wiem jak, jak wygląda, po ile mg są tabletki ile kosztuje i w ogóle?

5. Doświadczenie w robieniu zastrzyków już mam, ale tylko na znajomych i w pośladek. A sobie będę robił sam w udo. Wszędzie piszecie o grubości igły(7 - 0,7mm), a mnie dręczy jaka ma być długość igły?

Wydaje mi się, że na chwilę obecną to wszystko. Proszę nie spławcie mnie od razu. Pozdrawiam.

vold
27-09-07, 18:16
http://e-kulturystyka.info/showthread.php?t=199

misiek1985
27-09-07, 19:59
a)Przecież napisałem, że ćwiczę od paru lat, około 4 tylko tak rekreacyjnie z przerwami, ale od początku tego roku, opuściłem może ze dwa treningi.
b)Najbardziej mi zależy na sile. Jestem troszkę otyły tak więc nie chcę łapać dodatkowego tłuszczu, ale masa mięśniowa jak najbardziej wskazana.
c)Pisałem, 200 tabletek winstrolu