Zobacz pełną wersję : Czy to dobra kombinacja?
Witam ćwiczę od nie dawna zjadłem 2x gainbolica 6000 i coś nie widziałem efektu znacznego wiec kupiłem teraz monohydrat kreatyny i zastanawiam sie co do niego dokupić ,istnieje możliwość kupienia do niej dekstrozy , białka serwatkowego i l glutaminy .Wszystko nawzajem sie uzupełnia. Jak myślicie to dobra mieszanka?
opisz dokładnie ile cwiczysz i ile masz lat i czego sie spodziewales po gainerze jak to jest uzupelnienie diety ktorej pewnie nie posiadasz
rafalkomando
23-09-07, 10:37
kolegha cwiczy od niedawna, czyli jakies 3 miesiace a co za tym idzie nie ma mowy o kreatynie narazie, gain bolic to jest tylko uzupełnienie diety jesli dobrze sie nei odzywiałes to gainer poszedł na marne, ile go miałeś wogule? jesli chcesz przybrac na masie proponuje zajzyc do działu dieta później trening, i na koncu suplementy,pozdrawiam
Faktycznie ćwiczę od około 3 miesięcy mam 17 lat ,gainer był moja pierwsza odżywką kupiłem go 2x1kg .Jak to bywa u każdego na początku przyrost był ładny bo w wakacje 8 kg utyłem ale jakoś sie wszystko rozproszyło i nie widzę efektu poza siła .Co do diety to trzymam sie 5 posiłków dziennie.bogatych w szczególności białko typu (twaróg z jak najmniejsza zawartością tłuszczu,tuńczyk(ogólnie jem sporo ryb),brązowy ryż z uwagi na jego większą ilość białka od normalnego ryżu,oczywiście kurczak ale nie regularnie(wiadomo to kosztuje)dodatkowo staram sie jeść owoce ze względu na błonnik który posiadają.Tak wiec myślę że dietę w pewnym sensie mam .Co do kreatyny to za pewno odradzacie mi jej gdyż najczęściej sięga się po ten środek kiedy mamy zastój i wyraźnie mniejsze przyrosty ,ja nie mam wygórowanych celów i nie robi mi to czy wezmę ja teraz czy za pół roku.Według mnie wszystko kreci się wokół hormonu wzrostu ,to on hamuje rozwój kiedy mięśnie przyzwyczaja sie do ćwiczeń ,dlatego też zwracam uwagę na ciągła zmianę obciążenia podczas cyklu.
2X1kg gainera?! to stanowczo za mało...
paweleeekkk
24-09-07, 16:02