PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc w doborze ćwiczeń



nickt
05-09-07, 17:49
Witam wszystkich

Jestem now na forum i szczerze mówiąc jestem nowy w temacie.
Mam 188cm wzrostu, 72kg żywej wagi i nie mogę przytyć!!
Co prawda jem co lubię i żadnej diety nie stosuję, piję też kiedy lubię i tego też nie zmienię.
Gram dużo w siatkówkę ale obawiam się, że praca wyjazdowa może mi to uniemożliwić i w końcu okaże się, że zaczne tyć nie tam gdzie trzeba tak więc postanowiłem wziąć się za ćwiczenia
Kupiłem sobie ławeczkę i teraz proszę o rozpiskę ćwiczeń i może jako "dietę" zakupić sobie jakiś środek??
Myślałem o zakupie Mass xxl, mam nadzieję że nie jest to bardzo niedobre (jaki smak polecacie??)
Natomiast co do ławeczki to kupiłem taką:
http://www.allegro.pl/item230008963__nowy_kelton_zestaw_z_lawka_hyperion _i.html
Są tu spore możliwości ale gubię się zupełnie jakie partie i kiedy trenować. Czy może robić wszystkie codziennie, czy jakoś rozdzielać i w ogóle nie wiem jak to zrobić...POMOCY

areneusz
05-09-07, 18:16
Mass xxl to bym ci polecil smak czekoladowy smakuje jak kakao, duzo masy po nim nabralem ale tez troche tluszczu, co do ławeczki to spoko sprzęt tez bym chcial miec taką, duza wytrzymalosc.

nickt
17-09-07, 22:03
Jestem już po oględzinach forum, naczytałem się o treningu, odżywianiu itd..
Kupiłem Mass XXL czekoladowy i uważam że w smaku jest wypasiony...z tym, że albo mi się wydaje albo nabieram po nim brzucha... a piję dopiero tydzień!!! Ale może to tylko złudzenie po napiciu się...
Co do ćwiczeń to zacząłem już trening ogólnorozwojowy, proszę tylko o ewentualną weryfikację:
Ćwiczę 3-4 razy w tygodniu zawsze z dniem przerwy pomiędzy ćwiczeniami. Rano piję Mass ok 6:30, póxniej śniadanie - duży jogurt z pieczywem, później ok 13:30 normalny obiad, bo taki mam w pracy, i na wieczór Mass ok 18:00, ok 20:00 ćwiczenia, i ok. 22:00 ponownie Mass.
Mam nadzieję, że to w porządku.
Ćwiczenia robię następująco:
1 Klatka - wyciskanie sztangi na ławce płaskiej

nickt