PDA

Zobacz pełną wersję : Trening ze sztangą.



marcin1212
23-08-07, 07:58
Jako że to mój pierwszy post witam wszytskich:)

Mam 180cm i waże 70kg. Chciałbym popracować nad górną partią mięsni (tzn klatka,biceps), jednak chciałbym aby odbywało sie to bez wychodzenia z domu. I tutaj pojawia sie moje pytanie: czy moge trenować tylko za pomocą sztangi (prostej) i hantli?? Jeżeli tak to jakei ćwiczenia wykonywać, z jaką intensywnością itp??

Zaznaczam ze dużo jeżdże na rowerze i nie potrzebuje treningu siłowego na nogi.

P.s wybaczcie jeśli napisałem coś nie zrozumiale, ale w świecie siłowni jestem naprawde zielony;)

Z góy dzięki z odpowiedzi.

MłodyPudzian
23-08-07, 11:03
Po pierwsze nie ważne czy jeździć tysiące kilometrów na rowerze czy grasz zawodowo w piłkę jeżeli idziesz na siłownie to musisz ćwiczyć wszystkie partie mięśni. Uwierz mi, że na siłce poćwiczysz górne partie mięśni będziesz miał duże a nóżki podłóg wszystkiego malutki :) także ćwicz i nogi! A co do treningu na klatke i bica polecił bym ci standardowe ćwiczenia

KLATA
Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 serie 8,8,10,12
Wyciskanie na skosie hantli lub sztangi (jeżeli masz prowizoryczną ławke podstawiasz coś pod jej koniec i jest juz skośna ja tak robilem jak ćwiczyłem w domu:) ) 4 serie 8,8,10,12
Rozpiętki hantlami może być na lekkim skosie 4 serie 8,8,10,12
Ewentualnie pompki świetne ćwiczenie a takie nie doceniane :(

BICEPS
Podnoszenie przedramion ze sztanga trzymana podchwytem(lepsza jest tu łamana sztanga mniej obciąża nadgarstki) 4 serie 8,8,10,12
Podnoszenie hantla (łokieć oparty o wewnętrzną część uda) 4 serie 88,10,12
Podnoszenie hantli młotkowe 4 serie max powtórzeń


co do powtórzeń i serii możesz sobie skorygować według własnych możliwości ja podałem tylko przykład . Pozdrawiam :)