PDA

Zobacz pełną wersję : Jeni w drodze do uzyskania ładnie wyrzeźbionej sylwetki



Jeni
01-08-07, 14:00
Cześć wszystkim!!!
Mam 25 lat i moim celem od jakiegoś czasu stało się uzyskanie szczupłej, zgrabnej i ładnie umięśnionej sylwetki. Sport fascynuje mnie już od dawna, praktycznie ćwiczę od 15 roku życia, nie wyczynowo ale dla siebie samej, dla zdrowia itp. Moim marzeniem było i jest zrobienie certyfikatu instruktora aerobicu, a jeszcze większym marzeniem otwarcie kiedyś swojego własnego fitness klubu. Ale czy kiedyś mi się to uda??? Wcześniej, gdy byłam opiekunką w Niemczech ćwiczyłam w fitness klubie codziennie wieczorami. Gdy wróciłam do Polski, miejscowość w której mieszkam nie może się poszczycić dobrym fitness klubem, jest jeden ale bardzo drogi i nie mogę sobie na niego pozwolić. Tak więc zakupiłam sobie Atlas siłowy, mam stepper, rowerek stacjonarny i ciężarki, a na tym nie zamierzam poprzestać Poza tym ćwiczę również jogę i pilates, także wszystkiego po trochu
Od jakiegoś czasu fascynuję sie kulturystyką i fitnessem gimnastycznym i sylwetkowym, śledzę różne forum internetowe związane właśnie z tymi zagadnieniami.
Od jakiegoś też czasu bardziej zajęłam się sobą pod kątem jak to już napisałam uzyskania szczupłej i umięśnionej sylwetki. Jednak nie chcę utracić swojej kobiecości jak to niektóre kulturystki, które wyglądają czasami wprost okropnie (moim zdaniem, a ile ludzi tyle opinii). Niema jak to fitnesski gimnastyczne i sylwetkowe, które wyglądają bardzo atrakcyjnie.
Na tej stronie będę przedstawiała moją drogę w uzyskaniu postawionego sobie celu tzn. ćwiczenia przeze mnie wykonywane, stosowane suplementy i dietę. A Was proszę o wskazówki, które mogą być Waszym zdaniem dla mnie przydatne.
W najbliższym czasie podam swoje dokładne dane, a jak będę miała fotkę to też wkleję. http://forumkulturystyczne.pl/images/smilies/icon_redface.gif
Tak więc do zobaczenia na forum

Jeni
01-08-07, 14:04
Tak więc wczoraj wyglądało to u nie mniej więcej tak: