PDA

Zobacz pełną wersję : Trening domowy do oceny



kubix19
05-07-07, 19:10
Witam


Na początku chciałbym zaznaczyć iż nie mam jak chodzić na siłownię i nie posiadam żadnego specjalistycznego sprzętu treningowego (hantle itp. - nie stać mnie). Plan poniższy to głównie modyfikacja Treningu Domatora:

Poniedziałek-środa-piątek (górne partie):

1.Pompki płasko 4 serie (powt. 6,6,7,7)
2.Pompki na podwyższeniu 4 serie (powt. 5,5,6,6)
3.Pompki na taborecie 4 serie (powt. 5,5,6,6)
4.Pompki przy ścianie 4 serie (powt. 5,5,6,6)
5.Pompki w podporze tyłem 4 serie (powt. 5,5,6,6)

Wtorek-czwartek (dolne partie):

1.Unoszenie tułowia z leżenia przodem 4 serie (powt. 5,5,6,6)
2.Nożyce w leżeniu tyłem 4 serie (powt. 5,5,6,6)
3.Skłony tułowia w leżeniu tyłem 4 serie (powt. 5,5,6,6)
4.Półskłony 4 serie (powt. 5,5,6,6)
5.Rowerek 2x3 minuty

Ewentualnie inna kolejność ćwiczeń.

Jestem początkujący, stażu nie mam żadnego, muszę maksymalnie wykorzystać okres wakacyjny bo później nie będę miał czasu. Chciałbym poprawić sylwetkę i siłę. Jeśli ten plan jest zły to proszę o pomoc w ułożeniu odpowiedniego. Proszę nie odsyłać mnie na siłownię.

Aha i jeszcze nie wiem czy dobrze interpretuje 'powtórzenia' w pompkach. Czy mam je liczyć od każdego dotknięcia klatką podłoża i uniesienia (np. dotknięcie klatką podłoża + uniesienie ciała = 1 powtórzenie) czy np. robienie 30 pompek do zmęczenia i to jest jedno powtórzenie.

Z góry dzięki

kubix19
07-07-07, 15:38
Bardzo proszę o pomoc, to dla mnie bardzo ważne. Gwarantuje SoG'a za każdą pomoc :)

Wilku33
07-07-07, 15:50
Aha i jeszcze nie wiem czy dobrze interpretuje 'powtórzenia' w pompkach. Czy mam je liczyć od każdego dotknięcia klatką podłoża i uniesienia (np. dotknięcie klatką podłoża + uniesienie ciała = 1 powtórzenie) czy np. robienie 30 pompek do zmęczenia i to jest jedno powtórzenie.

Z góry dzięki

jedno powtórzenie to jest jedno powtórzenie a nie cała seria :P