PDA

Zobacz pełną wersję : pomocy..



iigii
19-06-07, 14:28
Jestem 100% początkujący i mam pytanko mam mały brzuch ale jest i chciałbym sie zapytać czy kupic sobie spalacz tłuszczu i zacząć chodzić na siłke czy kupić kreatynę i chodzić na siłke która z tych opcji bedzie lepsza jeszcze raz pisze jestem amatorem w tych sprawach i niech ktoś mnie pokieruje ;p chcę trochę zrzucić tłuszczyk i do tego troche przybrac na tkance mięśniowej...;p

snajper88
19-06-07, 15:56
jestes poczatkujacym to nie bierz narazie zadnych supli. A tak pozatym to nie ten dzial.
Najpierw idz na silownie, i rob areoby. Mozesz skakac na skakance, jezdzic na rowerze, biegac. Co Ci pasuje.
Ja teraz tez zrzucam wage ( z tym ze ja juz Thermala Pro biore :P ) i tez chce zeby mi miesnie zostaly a nawet troche urosly, wiec powiem Ci jak ja cwicze. Najpierw rozgrzewka ( rozciaganie ), skakanka ( tutaj mozesz biegac albo na rowerek), jakies cwiczenia hantlami na dana grope miesni w dany dzien, znowu skakanka, nastepna seria cwiczen hantlami, skakanke, cwiczenia, i skakanka. Musze powiedziec ze miesnie sie trzymaja a waga leci i jestem zadowolony. Jak chcesz mozesz tak cwiczyc, ale bez supli narazie. Dopiero za jakis miesiac , dwa mozesz pomyslec o Thermo speedzie albo Tight!

iigii
20-06-07, 11:22
dzieki wielki cos mnie przynajmjej ta uwaga nakierowała dzieki

P4l4d7n
20-06-07, 11:28
Jeżeli chodzi o suplementy to mozesz zastosować jedynie odżywki typu gainer, carbo i energetyki. W redukcji moglby ci pomoc np. napoj energetuzujacy z l-karnityna i tauryna. Ja na trening robie sobie butelke wody z Ionto Drink. Na kreatyne troche poczekaj - zreszta kreatyna nie pomaga w redukcji. Przy niej nabiera się masy i siły.

iigii
21-06-07, 13:22