PDA

Zobacz pełną wersję : Zestaw Kreatyna+HMB+Gainer i Ból tarczycy



Wuj Leo
16-06-07, 20:45
Witam

To mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich serdecznie i proszę o wyrozumiałość.

Ćwiczę od kilku lat, jednak robię to w sposób czysto rekreacyjny, w domowej siłowni – dla zdrowia. Do tej pory jedynymi suplementami jakie używałem to były gainer-y głównie Olimp. W tym sezonie postanowiłem trochę zwiększyć masę i po przeczytaniu kilku artykułów na temat kreatyny i HMB zdecydowałem się na taki komplet :

Olimp HMB
Trec Creatine micronized 200 mesh + Taurine
Trec Dextrose
Olimp Gainer MCT

Zastosowałem dawkowanie :

Kreatyna faza nasycenia 25g (2dni) , 20g (2dni) , 15g (1 dzień) potem przed i po treningu (w dni treningowe), a rano i wieczorem - w dni bez treningu.

HMB – 4 razy dziennie po 1 kapsułce (rano, przed treningiem, po treningu, wieczorem)

Do tego Gainer po treningu , 45 minut po kreatynie i HMB.

W chwili obecnej jestem w 10 dniu cyklu jednak pojawił się u mnie dziwny problem. Wyraźnie odczuwam ból tarczycy, mam również wrażenie, że się powiększyła. Dzisiaj podjąłem decyzję, że spróbuję wyłączyć z zestawu HMB, a jeśli to nic nie da to i kreatynę.

Chciałem się spytać bardziej doświadczonych w tej kwestii czy jest to znany objaw ?. Na zdrowy rozsądek wydaje mi się, że stosując kreatynę i HMB znacznie bardziej obciąża się tarczycę - produkcja insuliny i hormonów anabolicznych. Nie spodziewałem się jednak takiego problemu.

Oczywiście zdrowie liczy się najbardziej i jeśli objaw nie zniknie to przestanę stosować te suplementy.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje w tej sprawie.


pozdrawiam

vlk
16-06-07, 23:03
Pierwsze slysze o takich objawach.
Ja bym niczego nie odstawil tylko w poniedzialek z samego rana zglosilbym sie na badanie tarczycy! Zasuwaj do lekarza i tyle. Albo to bzdet, albo masz klopot, a z tarczyca nie ma zabwy.

u.waw.pl
17-06-07, 12:13