PDA

Zobacz pełną wersję : Co na masę na początek ?



nowy89
16-06-07, 16:10
Witajcie

jestem nowy w tej dziedzinie lecz staram sie czytać dużo na ten temat jak przybrać na masie oraz sile więc do was kieruje moje pytanie

mam 18 lat
ważę tylko 60 kg ;/
nie mam stażu na siłowni ani nie uprawiam żadnych sportów lecz teraz postanowiłem się za siebie zabrać aby przybrać na masie i nabrać sił.

tak więc co wyczytałem na tym forum to polecacie takim jak ja MASS XXL oraz dieta i trenning więc do was kieruje to pytanie czy aby nabrać masy wystarczy mi samo MASS XXL + dieta + trenning ? zdaję sobie sprawę że nie przybiorę na masie w ciagu wakacji bo na to potrzeba znacznie więcej czasu

za odpowiedzi góry wielkie dzięki


PS.
teraz koles odemnie z klasy bardzo szybko zaledwie w ciągu miesiaca przybrał na wadze z 15-20 kg na początku podnosił 70 kg a teraz po 6 miesiącach ćwiczeń wyciska 97 kg i nie chce zdradzić co brał na moje pytania odpowiada że ciągle jadł bez żadnej diety a na samym początku jego ćwiczeń zażył trochę białka i kreatyny lecz nie chce mi sie w to wierzyć a wy co o tym sądzicie

Suple
16-06-07, 16:18
Takich tamatów było sporo ;p

Jezlei nie masz stazu i nigdy nie miałeś doczynienia z odrzywkami to nawet się zanie nie bierz.

Poćwicz na sucho gdzieś tak do konca wakacji i we wrzesniu zakup sobie gainerka albo zacznij cykl.

Jezeli zaczynasz przygode z siłownią postaraj się zdobyć odpowiedni trening jezeli na mase to 4 razy w tygodniu lub 3.(naet tutaj sie nie pytaj jaki trening bo to nie ten dział ;pp)

Po drugie bez odpowiedniej diety bedziesz na tym samym poziomie co jesteś.

Co do kolegi .... w pół roku to troche duzo przybrał ( ale prędzej czy pozniej wszystko wyjdzie najaw ;pp)

u.waw.pl
16-06-07, 18:18
Przeczytaj: <a href="www.u.waw.pl/jak-zaczac-treningi.html">jak zacząć trening</a>

nowy89
17-06-07, 15:18
zakup sobie gainerka albo zacznij cykl