Zobacz pełną wersję : Byłbym wdzięczny za pomoc.
magnum1992
01-06-07, 12:13
Witam. Jestem w sprawach kulturystyki zielony i prosiłbym o pomoc. Najpiwer podam moje dane: Wiek: 16 lat, Waga: 75 kg, Wzrost: 176 cm, Staż: 1 miesiąc, Cel: Raczej redukcja (żeby na wakacjach jakoś wyglądać, bo mam oponke na brzychu). I chodzi mi o to żebyście mi pomógli ułożyć diete, trening i jakąś odżywke polecili, bo jak mówiłem jestem w tym zielony. Bardzo był bym Wam wdzięczny jak byście mi z tym pomógli. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
P.S. Wiem że to nie do końca powinno być w tym dziale ale niewiedziałem gdzie zamieścić.
przy tej wadze moim zdaniem nie ma sensu się rzeźbić tylko robić masę. jeśli chodzi o brzuch to po prostu ćwicz go 5 nawet 7 razy w tygodniu i będzie git (różne plany na brzuch są w podwieszonych tematach) . dietę wybierz sobie z tematów "podwieszonych" napewno znajdziesz coś dla siebie. co do odżywek to powinna wystarczyć l-karnityna zresztą teraz i tak jest w prawie każdym soku czy jogurcie dietetycznym.
pzdr
magnum1992
01-06-07, 14:28
Ja bym chciał Zamienić tłuszcz który mam na mase mięśniową. Tylko wiem że sie nie da tego zrobić jednocześnie. I niewiem co lepiej. I zależy mi też na sylwetce i na sile. A przy redukcji siła sie chyba zmniejszy.
przyjmij TSE rob a6w i dokladny trening 4 razy w tyg i bedzie good :)
magnum1992
01-06-07, 16:03
TSE z Olimpu ? ;> A on jest dobry czy jest moze jeszcze cos lepszego ? I napisałby mi ktoś mniej więcej co mam jeść ?
Lepszy jest Meta-Burn XTP z MRM ale kosztuje 150 zl i dosc mocno pobudza. Jest duzo lepszy :)
dimuborgir
01-06-07, 18:29
jakie 150 zl , ja w zeszłym roku za niecale 120 zł kupiłem w e-sklepie ( z wiadomych względow nie podaje adresu , moge na maila) , rzeczywiście rewelka , tse nie brałem , ale wątpie żeby byl aż tak skuteczny.
No ja placilem 150. Zjadlem opakowanie TSE i MRM. Z tym ze jadlem dziennie 6 tabsow TSE a efekt byl i tak gorszy niz przy 3 MRMu