PDA

Zobacz pełną wersję : Brzuch



Buu
29-05-07, 21:01
Witam !
jestem nowym użytkownikiem na forum więc proszę o wyrozumiałość ;]
jestem także początkującym jeśli chodzi o sprawy treningu i kulturystyki.
Choć na siłownie chodzę od niedawna to brzuch trenuje już dosyć długo, bo siłownia mi do tego nie była potrzebna.
W tej chwili jestem w połowie a6w i dużej ilości innych ćwiczeń brzucha... Pojawia się kaloryfer na brzuchu, ale i problem. Zauważyłem, że pojawiający się kaloryfer nie jest równy ładnie się załatwiłem :shock: tylko teraz pytanie jak to mogę naprawić ??
mam nadzieje że jeszcze się da bo dopiero co te mięśnie zaczynają być widoczne proszę o dobrą rade ;]

lucko89
29-05-07, 21:11
a jak dlugo cwiczysz na brzuch?jakie cwiczenia wykonywales????

Wilku33
29-05-07, 21:20
Zobacz sobie jak wygląda brzuch Jay'a Cutlera. On też ma krzywą drabinkę
Moze to zależy od genetyki a nie od ćwiczeń :razz:
Pozdro

[ Dodano: 29-05-2007, 21:24 ]
http://www.youtube.com/watch?v=OIrSTd0djMk
Tu masz link jakbys nie mógł znaleźć
Zobacz 2min46sek

Buu
29-05-07, 21:25
Zacząłem z rok temu bardzo ostrożnie i najprostsze ćwiczenia takie jak po prostu podnoszenie nóg wisząc czy zwykły brzuch leżąc (wtedy miałem niecałe 15 lat to się nie śmiać ;P) tuuutaj dużaaa przerwaaaaa w treningu. Później napisał mi trening taki znajomy bokser już nie posiadam tego treningu, ale głównie nakład szedł na spięcia brzucha i skrętoskłony. Później robiłem trening z Flex'a tam było wszystkiego po trochu. Po flex'ie a6w ale przerwałem z powodu choroby. No i po jakimś miechu po chorobie zacząłem znów a6w i jestem przy 14 powtórzeniach wtedy byłem dalej :P

[ Dodano: 29-05-2007, 21:39 ]
[quote="Wilku33"]Zobacz sobie jak wygląda brzuch Jay'a Cutlera. On też ma krzywą drabinkę
Moze to zależy od genetyki a nie od ćwiczeń :razz:
Kurcze, ale ja chcę mieć równą i ładną jak mówi moja babcia "elegancko" hehe. Może jednak skupmy się na treningu, może da się to zmienić ??

oSiŁeK_sNd
29-05-07, 21:51