PDA

Zobacz pełną wersję : Kreatyna i hmb a efekty!



Brian
29-05-07, 18:25
Siemka, zamierzam kupic kreatyne i hmb. zastanawia mnie tylko czy warto tzn czy po miesiecznej kuracji beda jakies efekty czy to tylko wyrzucenie pieniedzy w błoto! kumpel proponował mi sprzedac gainera bo kupił i nie bedzie brał ale czy warto! z góry dzieki za odpowiedz!

Rexsi
29-05-07, 18:27
proponuje kupic gainera i dopiero potem kreatyne kupic a hmb odrzucic;D,kreatyna po 1 miesiacu stazu nic ci nie da

Brian
29-05-07, 18:38
tylko chodzi tez o to ze chce zrzucic troche z tyłka i brzucha i nie wiem dlatego czy gainer to dobry wybór!

Rexsi
29-05-07, 18:40
ja nie jestem profesjonalista ale wydaje mi sie ze HMB na poczatek gowni ci da tak ajk HMbolon i inne

jonasz7
29-05-07, 19:12
Brian, jesteś gruby??
Ile ćwiczysz??
pzdr.

Brian
29-05-07, 19:17
hehehe mam 186 cm wzrostu i waze 83 kg, grupy nie jestem ale troche tłudszczu sie odłozyło na tym co wczesniej pisałem, z czwiczeniem to troche smieszna sprawa bo cwiczyc zaczałem kilka lat temu ale wtedy byłem gówniarz i to bardzo chudy i cwiczyęłm w miare regularnie potem cwiczyłem kiedy sie chciało czyli np 3 miesiące i przerwa i tak dalej:)

jonasz7
29-05-07, 19:22
Możesz połączyć kreatyne i HMB, ale w jakim celu??
pzdr.

Brian
29-05-07, 19:24
znaczy sie ogólnie chce troche poprawic sylewetke a ze nie znam sie zbytnio na sulementach to wybrałem te najpopularniejsze. tak poza tym nie wiem co kupic. nie wiem co z tym gainerem bo jesli chce zgubic brzuszek i dupe to jesc gainera? moze doradzisz co kupic!

jonasz7
29-05-07, 19:27
Brian, kup se TSE i biegaj duuuuużo.
pzdr.

Brian
29-05-07, 19:31
ale co z sylwetka bo w bicu troche malo a na plaze sie nie długo bedzie chciało isc:)

jonasz7
29-05-07, 19:35
ale co z sylwetka bo w bicu troche malo a na plaze sie nie długo bedzie chciało isc:)


No to jak się wstydzisz małego bicepsa to nie idź na tą plazę!!