PDA

Zobacz pełną wersję : Plan Treningowy



Jajkoniec
24-05-07, 17:03
Ułożyłem plan treningowy dla siebie i kolegów naszym głównym celem jest pozyskanie masy mięśniowej.
Ćwiczyłem już wcześniej ale miałem krótkie przerwy od treningu wynosiły one mniej więcej po miesiąc, pół. Teraz ćwiczę systematycznie od pół roku.
Koledzy dopiero zaczynają wcześniej ćwiczyli sporadycznie.

Tygodniowy plan treningowy:

Poniedziałek: Wolne
Wtorek: Klatka, Biceps
Środa: Wolne
Czwartek: Plecy, Triceps
Piątek: Wolne
Sobota: Klatka, Biceps, Barki
Niedziela: Wolne

Proszę o opinie.

iro
24-05-07, 17:10
Wg mnie lepiej klatka z tricepsem a plecy z bicepsem. A gdzie nogi??? Nie zaniedbujcie ich!!! I niepotrzebnie biceps i klatka 2 razy w tygodniu, mięśnie muszą mieć czas na regeneracje.

Gures1
24-05-07, 19:13
jezli tak ci zalezy na wygladzie klatki i lapy(wnisoskuje to po treningu gdzie jest dwa razy bic i klatka),moze sproboj jakiegos priorytetu na te partie.

nowin
24-05-07, 19:20
tak jak napisał iro lepiej bedzie:
wolne
klata + triceps
wolne
plecy+biceps + barki
wolne
klata +triceps + przedramiona
wolne
ale i tak chociaż troche warto by było nad nogami popracować

trening który napisałeś jest dobry ale np, gdy ćwiczysz klatke męczy się też triceps i jeśli masz intensywny trening to nie zdąży się przez 2 dni zregenerować.

Gures1
24-05-07, 19:34
no ludzie dajcie spokoj za po co ta klata i tric 2 razy w tygodniu

nowin
24-05-07, 19:43
początkujący (do 2 miesięcy) - każda grupa 3 razy w tygodniu
później (od 2 miesięcy do 6/8 a nawet dłużej) każda grupa 2x w tygodniu
zaawansowani i śr.zaawansowani - powy 15. roku każda grupa 1x w tygodniu.