Zobacz pełną wersję : Jaki doping
Witam jestem zupełnie zielony w temacie kulturystyki! Ale potrzebuje waszej rady!
Chcę zakupić jakieś środki dopingujące w aptece bez recepty? Są jakieś? Nie chce niszczyć sobie zdrowia to mają być na raz lub dwa razy! I jak one szybko działają (ile potrzeba czasu aby się uaktywniły) i nie chce tych których zwiększają mase ciała. Wiem, że wydaje się to trochę śmieszne ale mam bardzo ważne zaliczenie biegowe (10km) i musze mieć dobry wynik!
Proszę nie ignorujcie tematu
proponuje odrzywki, bo w aptece nie ma wcale takich leków bez recepty,
nie zebym cie namawiał ale jeśli chcesz mieć świetne rezultaty to kupe se winstrol nie ma po nim żadnych skutków ubocznych u zdrowej osoby - to tylko moje zdanie (to steryd który trzeba sobie od kogoś zalatwic bo w aptece go nie dostaniesz, a jeśli chodzi o odzywki to poczytaj sobie i znajdz taką dla siebie
Ok dział suplementy...ale czytam i czytam i każdy co innego poleca. I jak szybko działają takie rzeczy? Tak się składa, że na jutro mi to potrzebne więc już chyba nici z tego.
to kupe se winstrol
a na allegro? :razz: Wpisałem w wyszukiwarce ale niestety nic nie znalazło ;p
a ja proponuje speeda :D w nosek ;p
" Protagen " w niektórych aptekach jest sprzedawany bez recepty
jak jutro to 2 red bulle :mrgreen:
tomaszewiak
24-05-07, 09:38
tussipect-w aptece bez recepty
Wystarczyła zwykła woda. Pierwsze 3 kołeczka byłem 2 i podczas wyścigu ani razu nie poczułem kolki. A co lepsze dobiegłem 6. Jestem zadowolony bo byłem bez formy!
No kur** wypas ale po ch** tu jeszcze ten temat
Gdzie jest Admin? każdy tutaj przeklina i mówi jak chce... zero kultury... powinni banować takich ludzi jak też wyżej :???: :???: :???:
żenua...
jak też wyżej
takich polonistow jak ty rowniez...glupie pytania glupie odpowiedzi..
:lol: :lol: :lol:
Mały błąd w zdaniu i już hallo, człowiek inteligenty domyśliłby się że chodzi o wyraz "ten". Niestety ty do takich się nie zaliczasz.