Zobacz pełną wersję : Jak dawkować ??
Witam ... mam 23 lata ... ćwiczę regulanie od 3 lat .. wcześniej brałem 5 zastrzyków Omnadrenu ... jestem bardzo ostrożny co do sterydów ... mam wiec pytanko ... chce wiąść 50 tabletek Anabolu ... wiem że to mało ale zdecydowałem się na taką właśnie ilośc ... prosze o informacje na temat dawkowania ... aha ... i jeszcze jedna prośba prosze mnie od tego nie odciągać bo jestem zdecydowany ... z góry dzieki :):)
co osiagnąles po 5 strzalach omki ?
ok 20 kg siły na sztandzie i zalediwe 1 kg masy ...
oma jest typowo masowa, wiec teraz wiesz dlaczego sie bierze minimum 10 ;P
5 strzalow omki / 50 anabolu praktycznie zerowy wzrost masy rozlegulujesz sobie tylko gospodarke hormonalna!! niewiem czxemu ludzi decyduja sie na koks a bioro dawki prawie ze lecznicze.to tak jakbys kupil kreatyne i jadl np 2,5g dziennie bo na duzej starczy czy cos!!!to bez sensu!!!!!!anabol jak dla ciebie 15mg ed (do 6 tyg)a omke na przyszlosc ciagnij ok 10-12 tyg 250mg e7d...jak juz przemyslisz sprawe daj znac to rozpiske otrzymasz napewno...pamietaj odblok oslonki dietka..
a mogłbyś mi jednak rozpisac te 50 Anabolu ??
nieda sie tego rozpisac!!!(tzn da sie ale to bezsens-zawsze sie da;P),stary zastanow sie czego ty wogole chcesz!!dokup 50 metki.wtedy tak jak pisalem 15mg codziennie(3 razy po 1 tabl) starczy na ok 5 tyg. do tego bialko,dieta oslonki na watrobe!!LUDZIE KUR** ALBO BIERZECIE SIE ZA KOKS(I ROBICIE TO PORZADNIE I Z GLOWA) ALBO DAJCIE SOBIE SPOKOJ...POCZYTAJCIE TROCHE POPYTAJCIE A NIE KUPUJECIE JAKIES SMIESZNE ILOSCI ROBICIE JAKIES DZIWNE MIKSY I NAWET W POLOWIE SWOICH CYKLI PYTACIE JAK TO BRAC ETC...
tomaszewiak
21-05-07, 08:26
100 mety minimum
dokupiłem paczke testosteronu propaniate ... myslałem zeby wziasc codziennie po 3 tabletrki anabolu i co 3 dzien zastrzyk tescia ... co sadzicie ??
No kur** niezrozumial :twisted:
PakeroXXX, jak mamy Ci pomóc jak ty nic nie chcesz zakumac!!!!