PDA

Zobacz pełną wersję : porada...



Rogal
20-05-07, 11:00
Witam
mam taki problem. od 10 roku trenowalem koszykowke przez 5 lat, pozniej 2 lata pchniecie kula gdzie dorobilem sie calkiem spotej masy miesniowej...
po zakonczeniu kariery oczywiscie przytylem i to okolo 8 kilo. jednak spiolem sie w sobie i wrocilem do wagi zblizonej do czasu swietnosci w kuli. jednak problem polega na tym ze ciagle mam brzuch, ktory towarzyszy mi od pocztaku zycia... nawet jak zasuwalem na treningach kosza kilka razy w tygodniu naprawde na maxa....
bardzo chcialbym sie go wreszcie pozbyc... najlpeiej tak do wakacji , chodz jesli nie to fajnie by bylo zobaczyc jakies efekty.... obecnie moja waga stoi w miejscu od dluzszego czasu...
do niegania nie nadaje sie za bardzo bo mam problem z kolanami oraz nadcisnienie (i chyba wlasnie od tego boli mnie baniak jak biegam)
jestem studentem i mam generalnie dosc malo ruchu, raz w tygodniu chodze na basen...
jesli chodzi o jedzenie to mocno sie ograniczyem, pije prawie sama wode, nie jadam w fast-foodach (zdarza mi sie raz w misiacu jesli juz)
co polecacie??
jakies preparaty na spalanie tluszczu?? rower, skakanka?? brzuszki??
Pozdrwiam

(...)
20-05-07, 11:09
basen, rowerek, bo nie obciąża kolan, a jak masz motywacje to polecam a6w na brzuch, ile chcesz kilo zrzucić? bo wydaje mi się że spalacz Ci nie potrzebny

Rogal
20-05-07, 13:44
no obecnie waze 115 a chcialbym dobic do 105 chodz tak na prawde jakbym ciagle wazyl 115 a poprawil by mi sie wyglad to tez bym sie bardzo cieszyl...
czy polecasz jakies konkretne dawkowanie basenu i roweru czy po prostu kilka razy w tygodniu tyle ile czasu sie ma??
szostke weidera robilem ale zmogla mnie mega grypa...ale skoro mowisz to zaczne chyba znow...
lepiej robic rano czy wieczorem??

(...)
20-05-07, 14:00
pora nie ma znaczenia byle regularnie, wysoki jesteś, a co do biegania to każdy ma inmaczej dla jednego 1km to dużo a dla innego 10km, tajk samo z basenem

Rogal
20-05-07, 14:36