PDA

Zobacz pełną wersję : cwiczenia w domku



maggus
29-04-07, 17:20
Hejka. Jestem calkowitym amatorem i slabeuszem postanowilemcwiczyc trochę w domu (korzystamz cwiczen domatora) Wiem ze domowymi cwiczonkami nie uzyskam masy, ale chce sie trochę wyrzezbic, zarysowac. Nie daje rady zrobic zbyt duzej ilosci pompek (cwicze co drugi dzien) czy moge dolaczyc pólpomki? Czy one tez trochę cos dają?

Gures1
29-04-07, 17:26
wejdz sobie na www.kulturystyka.pl/atlas tam masz trening domatora.a co do pompek to mozna wedlug mnie.wtedy masz tale napiecie miesniowe i nie ma martwej strefy

rocky_balboa
29-04-07, 18:10
no to staraj sie coraz wiecej pompek robic jak umiesz mało... rob se max pompek, 2 min przerwy i potem znowu i tak 5 razy.

AdRiAn
01-05-07, 17:06
zarzuc plecak na plecy, wrzuc do niego kupe ksiazek i rob progresje. Kiedys cwiczylem podobnie co drugi dzien bo przez 3 miechy nie mialem dostepu do sprzetu z powodu wyjazdu, do tego pompki w podporze tylem (poloz ten sam plecak na kolanach), brzuszki, nozyce, etc

bartek145
01-05-07, 19:06
Ale on pisze ze narazie malo umie zrobic wiec plecak odpada.. Normalne pompki poprostu rob w seriach po 4-5 serii.. Brzuszki i inne wszystko znajdziesz w treningu domatora;]
Pozdro

johny
02-05-07, 20:38