PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc dla totalnego laika silowego :)



mietkijozio
16-04-06, 16:19
Witam, mam takie pytanie, poniewaz ostatnio stalem sie posiadaczem laweczki ( z modlitewnikiem) (sztanga z obciazeniami max w sumie 60kg) i do tego hantle 2x5kg, laweczka jest regulowana i moze byc skosna :) a jako ze jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, a czytajac troche forum wywnioskowalem ze styl w jaki cwicze ( 3x w tygodniu , w sumie te same cwiczenia czyli : 4x10 brzuszki, 4x10 sztanga lezac -40kg, 4x10 sztanga w ukosie , i ni wiem jak sie to nazywa ale na triceps z reka wyprostowana i hantla 5kg za glowe druga reka trzymam ta jedna reke , na koniec modliwetnik 4x10 20kg , no i na koniec 4x10 brzuszki) no i teraz mam pytanie jak bardzo sie myle w tych swoich cwiczeniach , dodam ze jestem raczej watlej wagi, no i kolejne pytanie w jaki sposob mam cwiczyc za pomoca dostepnych urzadzen, jakie inne cwiczenia moge wykonywac bo w sumie nic nie przychodzi mi do glowy wiecej, no i pytanie sztandartowe chyba o plan cwiczen, chociaz nie wiem czy jakis plan moze byc dopasowany podemnie ze wzgledu na ograniczona ilosc urzadzen do cwiczen jakie posiadam. Troche chaotycznie to napisalem wszystko ale mam nadzieje ze ktos kto "siedzi" w kulturystyce zrozumie o co mi chodzi :)
z gory dzieki za jakakolwiek pomoc , pozdrawiam

donleone
16-04-06, 17:06
Witam.

Na wstepie zycze wesolych swiat ;) a teraz przejdzmy do rzeczy, ze sprzetu jaki masz mozna troche wycisnac ;-) posiadajac sztange mozesz cwiczyc wiekszosc grup miesniowych, polecam lekture atlasu cwiczen - www.kulturystyka.pl/atlas/

z cwiczen jakie polecam dla Ciebie: wyciskanie sztangi na plaskiej, na skosie, w waskim uchwycie, wyciskanie na barki zza glowy, sprzed glowy, wioslowanie w opadzie tulowia, przysiady ze sztanga, uginanie ramion, wyciskanie francuskie a korzystajac z hantli (biorac pod uwage, ze sa bardzo lekkie) to raczej wiele nie zdzialasz, ewentualnie cwiczenia na biceps i triceps