PDA

Zobacz pełną wersję : Mój trening



pw
21-04-07, 19:29
Właśnie się na siłke zapisałem a że nie znam się prawie wogóel na treningu to takie pytanko do Was ;p Chodzi o rozkład ćwiczeń poszczególnych grup mięsni w tygodniu. Proszę o wypowiedzi doświadczonych :-) No to pomóżcie bo ja tylko obeznany troszkę w odżywianiu jestem ;-)
Po każdym treningu jakaś godzinka biegania aerobowego albo dwie ;-) Sie zobaczy ;-)

Poniedziałek; brzuch nogi
Wtorek; Barki klata
środa; Triceps Biceps Nogi
Czwartek; Brzuch Plecy (jak je w ogóle ćwiczyć?, jeśli możecie to linki do odniesień z grafą, gifami gdzie byłyby pokazane ćwiczenia i urządzenia na których się ćwiczy plecy :-)
Piątek; Barki klata
Sobota; Biceps Brzuch plecy

I nie wiem gdzie jeszcze biceps wrzucić
Możliwe że będę w niedziele jeszcze śmigał :-)

bocion
21-04-07, 20:17
No widac ze sie nie znaasz, a wiec proponuje cos takiego:
Poniedzialek:
-klata+barki(bok i przód)
Wtorek:
-plecy+barki(tylko tył)
Sroda-wolne
Czwartek:
-biceps+triceps
Piatek:
-nogi+przedramie

Kaptury mozesz robic w poniedzialek lub wtorek. I to przedramie mozesz dac zamiast z nogami to bica i trica-jak ci lepiej bedzie. Brzuch dajesz wg wlasnego uznania, ale nie we wtorek. Polecam abs 2, nie polecam weiderowskiej szóstki jesli chcesz mase robic bo ona masy ci nie da. I nie przesadzaj z aerobami na poczatku bo sie chopie zameczysz- na pewno nie po kazdym treningu. Ja robie aeroby w dni nietreningowe

T-Bag90
21-04-07, 20:26
Proponuje:

Pon- Klata Tric

Sroda -Plecy Bic/przedramie

Piatek- Nogi barki

pw
21-04-07, 20:27
Nie chce abs anie a6w brzuch ćwicze na sprzęcie
No o przedramieniu zapomniałem to sie go gdzieś wrzuci ale nadal mi bardziej pasuje mój trening :-D
Bary wole robić od razu tył i boki po za tym nie wiem które urządzenia które aktony wyrabiają
Ten mój trening właśnie tak rozpisałem że każda partia ciała odpoczywa przynajmniej 2 dni a wrzuciłem an wszelki wypadek :->

Gnidek
21-04-07, 20:32