PDA

Zobacz pełną wersję : Jeśli dieta nie daje rezultatów;/

Colorek
21-04-07, 18:48
Mam 17 lat, waże około 89 kg i mam 191 cm wzrostu.
Co prawda większość powiedzie, że po co mi masa, skoro mam taką wagę, ale ćwiczyłem 3 miechy na siłowni, po czym zrezygnowałem bo nie mam kompletnie masy, żeby dalej mięśnie rosły. A znowu próbowałem 3 diety, żadna nie dała rezultatu, od tych diet to tyje od pasa w dół, i zanim bym coś w barach przytył, to już na dole bym wyglądał jak sumo.
Czytałem w Internecie na kilku forach, że Tribulus Teresstris nie działa jak anabolik ani steryd, jest on zwyczajnie naturalny. Czy zatem mogę w tym wieku przyjmować minimalne dawki? Proszę was o rade, i nie krzyczcie na mnie, bo jestem nowicjuszem.
A co do ilości testosteronu u mnie to nie wiem, ale zauważyłem, że w niektórych miejscach znacznie mi ubyło owłosienia;/

Prezydent_1c
21-04-07, 18:54
Colorek, Kup sobie białko (np. Ostrowia) i spokojnie po woli i do przodu będzie szło ... W tym sporcie nie ma nic szybko ... A żeby mieć fajną mase i rzeżbe potrzeba lat ćwiczeń a nie 3 miesięcy ...

Colorek
21-04-07, 18:59
Całą puszkę już spożyłem białka. Rezultaty marniutkie.

pw
21-04-07, 19:05
hard-Gainer o szybkim metaboliźmie :-) Ponownie ułóż diete i dokładaj co 2 tygodnie 500kcal aż zauważysz zmiany

monowodzian
21-04-07, 20:27
Colorek, testosteron zostaw w spokoju ;) w tym wieku to wyrzucenie pieniedzy. spróbuj monohydratu a swoja diete przedstaw na forum.

Colorek
22-04-07, 09:06
To tylko kolejna dieta, po której znowu będę musiał sie odchudzać;/
Niestety, ale nie ma mowy.

Sobian
22-04-07, 09:17
Nie da się przybrać na masie mięśniowej bęz tłuszczu. Stary, gdyby to było takie proste, mielibyśmy samych kulturystów :D a dlaczego nie mamy? bo większość podchodzi do sprawy tak jak ty... Przedstaw swoją diete na forum, my ci powiemy co miales zle. Puszka bialka raczej ci nic nie da.. A w trzy miesiące można sie porozciagac troche co najwyzej

jonasz7
22-04-07, 09:50