PDA

Zobacz pełną wersję : Czy ktoś zna jakiś dobry suplement ?



Marecki
12-10-17, 20:32
Siema wszystkim, ogólnie to ćwiczę już od dobrych 6 lat i do tej pory widziałem progres. Ale ostatnio się coś osłabiło, waga poszła lekko do góry i ćwiczenia nie dają już takich efektów. Macie jakieś dobre suplementy na redukcje masy no i budowę masy mięśniowej? Za sugestię będę wdzięczny, tylko żadnych sztucznych supli.

Wesoły_Grabarz
13-10-17, 15:52
Macie jakieś dobre suplementy na redukcje masy no i budowę masy mięśniowej?
Albo jedno albo drugie ;)

Krzychu Lis
13-10-17, 20:20
Wydaje mi się, że chodziło ci o wycinkę tkanki tłuszczowej i zbudowanie masy mięśniowej. Z własnego doświadczenia (trenuję już od 9 lat) wiem, że należy stosować suple, które zawierają karnitynę i argininę. Od ponad roku stosuje LargoMass i nie mam do niego zastrzeżeń. Naturalny skład, zero efektów ubocznych, nie obciąża wątroby i do tego trening zyskał na jakości, bo wydolność znacznie wzrosła. Kolejnym plusem jest tribulus, który podnosi poziom testosteronu.

Marecki
14-10-17, 16:27
Dobra sory może się troche źle wyraziłem - mój błąd. Chodziło mi dokładnie o eliminację tłuszczu i rozbudowę masy mięśniowej. Czyli Krzychu trafiłeś w punkt ! A jak gdzieś nawet o tym tribulusie czytałem, że gdzieś tam w Chinach go używają jako afrodyzjaku, jak dla mnie spoko jak ma jeszcze na panie działać. W sumie nie zaszkodzi spróbować, jak mówisz że naturalny skład, bo na żadnych syntetykach nie mam zamiaru jechać, szkoda sobie zdrowie psuć.

Rafał.Graba
14-10-17, 21:56
Jak już schodzimy na temat redukcji tkanki tłuszczowej i suplementów to co powiecie o https://www.trec.pl/clenburexin.html ? Sam jestem początkujący w temacie spalaczy, ale może doświadczeni użytkownicy mogą coś powiedzieć. Wiadomo, że firma znana i mają pozytywne opinie, ale jak to jest naprawdę? Działa czy wydatek kasy w błoto? Sorki za mały offtopic, ale jeżeli będzie wszystko okej to i twórcy tematu to może się przydać.

SIKOR1987