PDA

Zobacz pełną wersję : Długa przerwa.

Wefaj
12-07-16, 15:33
Mam 15 lat i miałem 9 miesięcy przerwy na siłowni ponieważ miałem szkołę.
Przed przerwą brałem 20 kg i jakieś 80 powtórzeń niby mogłem brać więcej ale to miało iść na górą partię klaty.
10 na bicepsy 80 kg na nogi.
Niestety jestem trochę zielony i ja tylko ćwiczyłem i na tym czymś wyciskałem 50 kg https://scr.hu/pM08R4 (niewiem jak się to nazywa wię dam ss :lol:
Lecz teraz mam problem ponieważ mam problem z podnoszeniem na klatę teraz ledwo podniosłem 10 kg 60 powtórzeń na biceps tylko 40 może nie potrzebnie zabrałem się za pierwszym dniem tyle bo na drugi dzień bicki mnie bolały i tydzień przerwy i teraz pytanie czy to normalne?
I jeszcze jedno czy dobrze robie że tyle powtórzeń a małe kg?

szycha
12-07-16, 16:18
Po przerwie normalne, że boli. Wyrobisz sobie wytrzymałość. Rada: Dokup żelastwa (jak masz kasę) lub idź na siłkę. NAUKA TO NIE WYMÓWKA OD TRENINGU!!!

Wefaj
12-07-16, 16:39
Po przerwie normalne, że boli. Wyrobisz sobie wytrzymałość. Rada: Dokup żelastwa (jak masz kasę) lub idź na siłkę. NAUKA TO NIE WYMÓWKA OD TRENINGU!!!
A czy dobre są te powtórzenia czy zle że tyle powtórzeń a tak mało podnoszę?
i czy da coś 3 kg na łapę?

StoreXNX
12-07-16, 19:26
Zwiększ ciężar i mnie powtórzeń. Dużą ilością powtórzeń wyrobisz sobie jedynie wytrzymałość. Bicki cię bolały bo je za bardzo przemęczyłeś.
Dowal trochę ciężaru i rób serie w zakresie 8-10 powtórzeń

szycha
13-07-16, 10:13
Mięśnie się w końcu przyzwyczają i albo dokupisz złomu albo jazda na siłkę.

Wefaj
16-07-16, 12:17
Mięśnie się w końcu przyzwyczają i albo dokupisz złomu albo jazda na siłkę.
Bo mam takie pytanie czy na klatę mogę dawać na razie te 15 kg i co tydzień dokładać?

szycha
16-07-16, 23:39
Najważniejsza klata i bicek, co? He he...
Możesz dokładać.

Wefaj
17-07-16, 14:58
Możesz dokładać.
A co w tym złego?

Wesoły_Grabarz
17-07-16, 18:43
Możesz dokładać.

A co w tym złego?