PDA

Zobacz pełną wersję : Dieta + suplementacja



baza0
19-02-15, 09:53
Witam wszystkich. Mam 21 lat, 180 cm wzrostu oraz ważę około 73-74 kg. Od przyszłego tygodnia zamierzam przejść na dietę. Nie chciałbym się zalać przed latem dlatego mam kilka pytań. Na jesień będę się zabierał za poważną masę ale to już inna historia. Zamierzam po obliczeniu swojego zapotrzebowania kalorycznego dorzucić jakieś 200-300 kcal. Na siłownie chodzę 4-5 razy w tygodniu ćwicząc partiami. Zamierzam 2 razy w tygodniu robić jakieś kardio po pół godziny. Do tego zastanawiam się nad jakimiś odżywkami. Ogólnie myślałem o jabłczanie kreatyny i nie wiem wegle/białko/gainer? Oczywiście wszystko z zachowaniem kaloryczności. Ogólnie rano z reguły jem owsiankę/omlet, obiad to pierś z kurczaka z ryżem/makaronem pełnoziarnistym i jakimiś warzywami. Wieczorem po treningu jakiś jogurt/jajka/wafle ryżowe.

Jestem kompletnie zielony w temacie dlatego proszę o porady.

raczeek_87
19-02-15, 10:20
Ale w czym ci mamy pomóc , z opisu domniemam ze coś zamierzasz zrobić , ze swoim ciałem .

wiec mogę ci tylko życzyć wytrwałości .

pozdrawiam raku :)

marcin001
19-02-15, 11:34
Jak będziesz miał dopiętą dietę to odżywka typu białko/gainer nie będzie Ci wcale potrzebna. Na początek kreatyna też Ci nie potrzeba bo bez też będzie rosło przy dobrej diecie, mono jest tańszy a działanie to same, ogólnie poczytaj dział dieta - dużo Ci pomoże, powodzenia Marcin ;)

USgorn
19-02-15, 20:34
poczytaj tematy podwieszone w dla zielonych i dieta

bololol
19-02-15, 21:30
Długa droga przed toba.

Pozdrawiam bololol :)

baza0
20-02-15, 09:50
No dobrze. To mam jeszcze pytanie odnośnie tego w jakich proporcjach mam przyjmować węgle/białko/tłuszcze?

raczeek_87
20-02-15, 10:07
Kolego poczytaj , w tematach w archiwum masz wszystko .
Troche inicjetywy .

Treningu tez za ciebie nie zrobimy :)

Jak juz bedziesz wiedzial co i jak wklej tu diete i trening napewno skorygujemy .

I do roboty raz dwa , a nie glowa w chmurach siedzisz ;)