PDA

Zobacz pełną wersję : Moglibyście pomóc? :)



dawidd2010
01-12-14, 20:05
siemanko, po krótce opisze moją historie..
W podstawówce i na początku gimnazjum trenowałem mma, lecz skończyłem z tym ze względu na guza , teraz jestem w pierwszej klasie technikum,od 4 miesięcy chodzę na siłownie regularnie.. i tutaj pojawił się pewien problem..
Gdy zaczynałem chodzic na siłownie ważyłem 68kg przy wzroscie 178, miałem troche tłuszczu..Teraz ważę 73,5.. Masa poszła-Tłuszcz :/ Jesli chodzi o diete-zero słodyczy,alkoholu,coli itp.. Cwicze,jem ok 150 g białka,węgle licze by nie było ich za dużo, tłuszczy nie ma az tak dużo, kalorii nawet mniej niz w wakacje,gdy jadłem same słodycze.. Czy to możliwe ze nic siły,sprawności ani mięsnia nie przybyło przez 5 miesięcy ćwiczen(4 siłownia+1 w domu) ? Tak wiem przy robieniu masy tłuszcz też przybywa ale to denerwujące gdy koledzy robią po prostu mase a ja tak jakbym po prostu siedział na fotelu i wpychal w siebie czekolade.. Moze powinienem na początek spalic tłuszcz i dopiero przybierac? Jakies propozycjee? Jestem totalnie zielony jesli chodzi o suple itd wiec tez chetnie o nich poczytam jezeli zalecane jest mi brac cos w stylu bcca itp :p

USgorn
01-12-14, 23:44
Zbyt duzo wydaje CI sie zbyt malo faktow. Uloz diete wrzuc tu do poprawy. Pozniej produkty podmieniasz tak zeby BTW sie zgadzaly i wymieniasz przykladowo wegle zlozone na wegle zlozone przykladowo ryz na makaron. A nie ze mieso na twarog.
Druga sprawa to mozliwe ze masz slaby trening.
Trzecia sprawa to moga byc hormony ale o tym dopiero jak bedziesz mial trening i diete.

Supli CI nie trzeba dopoki nie ulozysz diety i treningu. Z szczegolnym naciskiem na diete

dawidd2010
02-12-14, 19:54
TRening jest okej,pytałem sie pare osób z siłowni,wszystkie ćwiczenia wykonuje poprawnie i rzeczywiście czuć ze mięsnie pracują.
Na śniadanie jem przewaznie bułke ciemną z parówkami lub serkiem wiejskim -->6.40
drugie sniadanie w szkole-kanapka około 10
o 13 kolejna kanapka lub owoc