PDA

Zobacz pełną wersję : pompki + brzuszki



Ciro
01-06-14, 11:52
Witam.

Otóż postanowiłem się nieco za siebie wziąć i chciałbym poprawić swoją sylwetkę. Nie chodzi mi tutaj o zrobienie jakiegoś strongmenowego kaloryfera itd. Po prostu żeby lepiej wyglądała moja klatka piersiowa i brzuch. W tym celu postanowiłem robić pompki i brzuszki w miarę regularnie. Jestem w tym zielony, stąd moje pytanie. Czy jest możliwość, że przez robienie reuglarne rzecz jasna samych pompek i brzuszków mogę uzyskać jakieś rezultaty? Bo właściwie wszędzie się o tym pisze, jedni mówię, że nie, inni że tak. Mam 20 lat, jeżeli to ważne : D Wlaściwie dopiero zaczynam, bo wcześniej nie ćwiczylem. Prawdę mówiąc chcę zacząć.

USgorn
01-06-14, 12:04
Rob trening domator bo na samych tych dwoch cwiczeniach to nic nie bedzie a i po tym za duzo nie oczekuj nje ma to jak trening silowy

Ciro
01-06-14, 17:48
czyli nie da sie w miare wyrzezbic klatki i brzucha na samych domowych treningach?

USgorn
01-06-14, 18:11
Zalezy co rozumiesz przez w miare cos tam sie da ale licho. a to tez zalezec bedzie od odzywiania

Tomi!
01-06-14, 18:57
a to tez zalezec bedzie od odzywiania

rzekłbym przede wszystkim od odżywiania :twisted:

Ciro
04-06-14, 10:30
o kuzwa to niezle to skomplikowane : D

CZĘŚĆ 2-ZESTAW ĆWICZEŃ:
Zakładając, że nie posiadamy ekspandera- wykonujemy wtedy przykładowo taki trening:
1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.
2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni.
3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia
4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm.
5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm.
6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm.
7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm.
9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm.