PDA

Zobacz pełną wersję : [poszukuję] Plan treningowy głównie siłowy



konradex
02-01-14, 19:26
Witam, mam 15/16 lat, 165 cm wzrostu, 54 kg wagi. Na poważnie ćwiczę od 2 miesięcy, rezultaty takowe są, jednak od jakiegoś miesiące oglądam WK, i czytam dużo ich wypowiedzi, oni zaczynali treningami nastawionymi głównie na rozwój siły, efekty jak patrzyłem były wielkie. Więc chciałbym prosić o napisanie przez doświadczonego użytkownika jakiegoś planu nastawionego na trening siłowo-masowy. Chodzi mi o ćwiczenia od 4-6 powtórzeń. Trening ma być podzielony na 3-4 dni ; )

USgorn
02-01-14, 19:45
Poczytaj tematy podwieszone http://www.e-gym.pl/showthread.php?19020-Trening-Artyku%B3y-systemy-treningowe-porady szczegolnie o FBW
Uloz jakis wstaw do oceny.
Mase robi sie odpowiednia dieta
Co do WK nie warto ich ogladac

konradex
02-01-14, 19:50
Dużo wiem o kulturystyce, full body workout nie zbyt mnie interesuję, ułoże coś i wkleje tu do oceny ; )

USgorn
02-01-14, 19:54
Nie watpie ze w wieku 15/16 wiesz duzo o kulturystyce.

No tak zrob, ewentualnie jeszcze mozesz swoja diete wkleic

fallenursus
02-01-14, 19:55
Dużo wiem o kulturystyce )
Nie ładnie klamać w pierwszych postach na forum

konradex
02-01-14, 20:04
To nie tak, że mam 15 lat i mało wiem, kulturystyką interesuję się od 12 lat, byłem na zawodach w Pradze, oglądam wiele kanałów poświęconych temu sportowi, a także dużo czytam . Może nie wiem wszystkiego, ale na pewno mam pojęcie o tym sporcie..

USgorn
02-01-14, 20:07
Interesujesz sie kulturystyka jako widz a teraz chcesz zaczac ja praktykowac a to zupelnie inna wiedza bedzie Ci potrzebna. Wiedza na temat odzywiania i treningu. Ogladasz WK wiec mozesz miec duzo blednej wiedzy. Tak jak pisalem wyzej rozpisz wszystko wtedy bedzie mozna ocenic Twoja wiedze

konradex
02-01-14, 20:22
Dlaczego uważasz, że w WK są błędy?

fallenursus
02-01-14, 20:29
Bo to bezmozgi Klauny pokroju burneiki. Którzy robią jakas fame na ludziach twojej demografii.
Bez obrazy oczywiście.