PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta na temat suplementacji



koko90
19-12-13, 12:27
Szanowni Panowie, jestem licencjonowaną pielęgniarką i studentką ostatniego roku studiów magisterskich w Collegium Medicum UJ. Przeprowadzam badania na temat stosowania suplementów diety i sterydów wśród mężczyzn uprawiających trening siłowy oraz wizerunku ciała. Uprzejmie proszę chętnych Panów o wypełnienie ankiety w wersji elektronicznej, do której link zamieszczam poniżej. Ankieta wydaje się długa, ale jej wypełnienie zajmuje kilka minut :) Myślę, że warto przyczynić się do rozwoju nauki ;P Pozdrawiam i dziękuję :)


http://www.ebadania.pl/92d4fbd3754e748a

Pikaczu
19-12-13, 22:52
czy ogólne wyniki zostaną wklejone tu na forum?jezeli tak to kiedy sie ich mozna spodziewać%-)

slim shady
19-12-13, 22:55
nie sądzę, żeby koleżanka udostępniła wyniki swoich badań :)

ale mam nadzieję, że nie wyjdzie kolejny stereotyp koksa na sterydach i suplementach, nie akceptującego siebie

Pikaczu
19-12-13, 23:06
jezeli chodzi o współczesna psychologie...to...tak jestesmy niedowartościowanymi nie akceptującymi siebie troglodytami z traumami z dzieciństwa wynikającymi ze złych kontaktów z ojcami%-)

koko90
19-12-13, 23:34
Jak to szalenstwo z praca mgr sie skonczy i wszystko będzie gotowe to jak najbardziej moge podzielić sie ogolnymi spostrzeżeniami :) niestety jeszcze z kilka miesięcy to jeszcze potrwa :(

Pikaczu
19-12-13, 23:35
mamy czas%-)

koko90
19-12-13, 23:36
Panie "Pikaczu" :) ja tak wcale nie uwazam. Moze wlasnie uda mi sie udowodnić naukowo ze tak nie jest :p

Pikaczu
19-12-13, 23:44
Droga koleżanko.w ciagu 4 miesięcy przepiłowałem 40ileś ksiazek i podręczników na temat psychologi.samodoskonalenia.nlp i wiele wiele innych a ostatnio przepiłowałem bełkot córki Freuda.i chyba popiłuje jej ojca,co do siłowni itd.sa takie same stereotypy jak te ze prostytutka musi mieć traume jakąś zeby robic to co robi%-)

USgorn
19-12-13, 23:46