PDA

Zobacz pełną wersję : Hardkorowy cykl na mase



Marovod
19-07-13, 03:37
Witam, mam 18 lat . Ćwiczę od dwóch lat . Mam zamiar w najbliższym czasie zrobić cykl na Muscle Test, Hyper Pump, Liver Shield i HGH Monster . Oczywiścię do tego odbloki, cykl jest dosyć drogi wychodzi około 800 zł ale wydaje mi się, że efekty będą ogromne ciekawi mnie jak ze skutkami ubocznymi ? Jestem świadomy, że są to odżywki na bazie sterydów . Z jakimi efektami moge się liczyć ? Z góry dziękuje za odpowiedź ! Dla ciekawych produktów BurneikaSports będę regularnie informował o postępach :)

fallenursus
19-07-13, 05:11
Tylko glupiec może być ciekawy produktów drugiego glupca robionych nieleglnie branych przez gowniarzy mających zero pojęcia o dopingu.
Nikt ci odbloku po tych gownach poprawnie nie rozpisze bo nigdy nie przebadane to było ale rocky ci powie że masz szamac.
Był już temat. Gosciu miał skończyć cala butle...temat sie urwał w połowie :)

yaro09
19-07-13, 10:23
Rocky pewnie juz to jadł :P
kup se krete mono, bcaa, gainera i jedziesz, a nie wymyslasz jakies wynalazki

Pioter1994
19-07-13, 15:07
Odczekaj pare lat i zrób normalny cykl, a nie jakieś bzdety.

Marovod
19-07-13, 22:01
Mam przez wasze posty rozumieć, że nie posiadacie wiedzy na ten temat ? Znacie jakiś inny cykl oprócz kreatyny i gainera na mase ? Efektywny, cena nie gra roli

fallenursus
19-07-13, 22:16
Niestety ja z fusow nie wroze
Zudzmi co nie mają pojęcia co robią nie współpracuje. Razem z piotrem może coś wiemy. Osobno już nie bardzo.
Każdy bardziej kumaty Ph mówi nie

vilgags
20-07-13, 10:35
Mam przez wasze posty rozumieć, że nie posiadacie wiedzy na ten temat ? Znacie jakiś inny cykl oprócz kreatyny i gainera na mase ? Efektywny, cena nie gra roli

chcesz PH i efekty (czasem też dziurawe kichy) to przywal sobie m-drol :D

pinki127
21-07-13, 10:25
od M-drola jelita mu powyrywa :)

MAXIMUS 2
21-07-13, 10:36
od M-drola jelita mu powyrywa :)