PDA

Zobacz pełną wersję : Redukcja



sebka992
23-05-13, 22:51
Witam mam pytanie jakie ćwiczenia kardio polecicie na redukcje waga 130 kg i muszę zejść z tłuszczu a mam zerwane więzadlo w kolanie, od czego najlepiej zacząć rowerek worek bokserski ? Mam zerowy staż z siłownią poczytałem troche na forum i wiem że zacznę ćwiczyć planem z tematu z podwieszki dla osób z zerowym stażem na rozciągnięcie mięśni , i na koniec mam pytanie jakie ćwiczenia zastosować na klatkę piersiową które dadzą największe efekty przy redukcji z damskich piersi.. ;p

szycha
24-05-13, 23:14
Wiek? Wzrost? Przy tej wadze z aero zacznij stopniowo. Moim zdaniem, idź do trenera i pod jego okiem poćwicz, żeby wiedzieć poznać technikę.

sebka992
24-05-13, 23:16
wiek 21 wzrost 194 cm na 130 kg wysoki jestem to mnie wyciąga , a jeśli chodzi o trenera to u mnie nie bardzo z czasem jest bo pracuje i studiuję, chodzi mi o jakieś treningi domatora na redukcję może ktoś się wypowie odnośnie ćwiczeń

slim shady
25-05-13, 02:45
Damskie cycki ? jak ginekomastia to operacja jak lipomastia to zrzucisz. Przede wszystkim skup się na diecie. Co do treningu to zapisz się na siłownie i możesz robić zwykłe FBW z dużymi ciężarami, do tego aeroby, może być rowerek, marsz, boks, pływanie, schody itd

sebka992
25-05-13, 18:46
To lipomastia i fajnie że zrzucę a mam takie pytanie nie zostanie obwisła skóra po redukcji ?

szycha
26-05-13, 21:31
Musiałbyś ważyć ze 180 żeby zwisała ale pewnie minimalnie będzie :)

Demonek
27-05-13, 09:17
To lipomastia i fajnie że zrzucę a mam takie pytanie nie zostanie obwisła skóra po redukcji ?

Powinna się zejść skóra jeśli będziesz to robił z głową, czyli nie zrzucał 4kg tygodniowo a stopniowo 1-1.5 max. Za dużo ważysz na biegania czy schody, ale rower czy marsze jak najbardziej, także pływanie. Różnicuj aero, jak poczujesz, że łapiesz kondychę np. w marszach przerzuć się na rower. Jak tu organizm się zaadaptuje to może jakiś orbitrek czy stepper itd.

sebka992
27-05-13, 18:32