PDA

Zobacz pełną wersję : olimp creatine xplode +



CaptainPrice
12-03-13, 21:25
Witam,

z czym warto połączyć ww. stak? Ostatnio stosowałem SAW w połączeniu z cm3 i odczucia w sumie ok. Rozglądam się za suplementem z podobnego przedziału cenowego. Oczekuje przede wszystkim solidnego pobudzenia i pompy. Może zawierać kreatynę.

Pozdrawiam.

ps. kilka słów o mnie (skopiowane z innego wątku)


Płeć : M
Wiek : 23
Waga : 94
Wzrost : 195
Cel treningowy : szeroko pojęta rozbudowa sylwetki
Staż treningowy na siłowni : ~ od 2008 roku
Uprawiane inne sporty : koszykówka amatorsko, w sezonie letnim mtb
Dostęp do sprzętu : ławka prosta, ławka skośna, modlitewnik, ławka skośna do "brzuszków", wyciąg górny, gryf prosty, gryf łamany, dwa małe gryfiki, drążek, poręcze, obciążenie
Dieta : jest
Przeciwwskazania : brak
Suplementy : kreatyna, białko

trenuję amatorsko od kilku lat (regularnie ~6-8m-cy w roku). W szczycie formy waga 105kg, łapka 44, WL 140kg. Gubiłem brzuch i wychudłem do 89kg, obecnie pnę się w gore jak w ankiecie.

KowalX
12-03-13, 21:45
Warte było tyle kasy? Na pobudzenie kofeina, guarana. Jesli już coś brać to kreatyna, jeśli potrzebne to białko i skupił się na posiłkach.

slim shady
12-03-13, 22:08
nie wiem czy Cie to xplode tak pobudzi

jw. kofeinka

CaptainPrice
13-03-13, 10:09
Panowie, źle się zrozumieliśmy. Xplode kupiłem jako kreatyne. Będe stosować normalnie z rana i po treningu, tak, żeby wychodziło po 5g kreatyny w porcji. Dodatkowo szukam suplementu do stosowania przed treningiem od którego oczekuje pobudzenia i pompy. Może w pierwszym poście niezrozumiale określiłem o co mi chodzi.
Kofeina z pewnością na mnie nie działa. Od wielu lat pije kilka mocnych kaw dziennie, chyba tylko z przyzwyczajenia bo kompletnie nic mi to nie daje. Rozglądam się za jakimś preworkout'em/boosterem czy jak tam to zwał ;) (przedział cenowy jak SAW)

ht
13-03-13, 10:12